deze zijn volgens mij minstens even goed.
Lol... Zekers... (NOT!)
Mitsui zijn gewoon DE CD-Rs, dr is geen andere CD-R (behalve die van Mitsui zelf) die hier in de buurt qua kwaliteit.
Zowel op korte termijn als op lange termijn (6+ jaar) blijven Mitsui's gewoon bruikbaar.
Een bekende van mij heeft een Autoradio die erg kieskeurig is qua CDs (zelfs originele!) en CD-Rs (overslaan e.d.) alleen de Mitsui's werken perfect, ook de backups van de originelen.
Mitsui is 1 van de weinige fabrikanten die kwaliteit in een hoog vaandel heeft staan. Vandaar dat deze CD-Rs ook duurder zijn dan de 'consumenten' CD-Rs. Vandaar dat Mitsui niet overal te krijgen is, omdat ze vaak alleen Professioneel gebruikt worden. (In tegenstelling tot andere CD-Rs die ook met het woord 'Professional' prijken).
Mitsui wordt vaak gebruik als referentiemedium bij tests en wordt alleen ge-evenaard door hun gerelabelde producten.
Dus let wel even op als je in het volg beweert dat Tayo Yuden (

) 'net zo goed' zijn als Mitsui. Dit is dus absoluut NIET het geval.
Ik heb hier andere merken liggen en die beginnen na een jaar al (ook zichtbaar!) af te takelen (read errors e.d.) terwijl de Mitsui's zelfs na 6 jaar geen krimp vertonen.
Kortom: Je betaalt iets meer, maar je krijgt er ook een hoop voor terug.
P.S.: Ik gebruik ook alleen Mitsui CD-Rs en sinds kort ook DVD-Rs. Ik ben ZEER tevreden over beide.
Je zult geen spijt krijgen van je aankoop, als je budget niet uitmaakt.
Succes!