Heeft iemand enig idee wanneer dit spel uitkomt. Het zou begin dit jaar uitkomen, maar heb er nog nix over gehoord. Heb van insiders gehoord dat het pas eind september zou uitkomen.

Planescape TornmentWeet iemand nog een andere leuke rpg, behalve de BG series en Icewind Dale series.
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Zal ff rondkijken, heb wel vaker gehoord dat dit spel ook wel leuk is.Planescape Tornment
(meer, meer van hetzelfde maar toch ook wel een beetje anders).
(gemaakt door dezelfde mensen als Baldur's Gate en Icewind Dale. Bovendien ligt die maar voor 10 euro in de winkel). Wat graphics vergelijkbaar met Icewind Dale.
Be honest. If Britney Spears walked up to you and said, "Hi!", what spell would you cast?
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
De eerste twee reacties geven toch al antwoordOp woensdag 23 januari 2002 16:09 schreef TornadoWatcher het volgende:
Al iemand enig iedee wanneer ditdit spel uitkomt?
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
Ik ga het zeker spelen, en omdat je met partys speelt wordt het hele cheating gedeelte gewoon genegeerd.Op woensdag 23 januari 2002 16:10 schreef Soullie het volgende:
Geen id maar ik wil dit spel.. diablo2 is op dit moment dood gemaakt door cheaters... (lijkt net CS) of blizzard doet er nog iets aan of ik stap ook over op wat anders..... :(:(
wie gaat dit spel trouwens 100% zeker weten spelen ??.. ik wil best met wat mensen vanaf de eerste week beginnen...een party is nooit weg in dat soort games d8 ik zow
Vetterdetet
Het probleem is echter dat Interplay het spel waarschijnlijk niet uit zal geven, BioWare en Interplay zijn met een behoorlijke ruzie uit elkaar gegaan, ik denk wel dat BioWare een andere uitgever zal vinden.Op woensdag 23 januari 2002 19:50 schreef jakobian het volgende:
Op de site van interplay staat heel klein tweede kwartaal 2002
http://www.interplay.com/product.asp?GameID=48
Verwijderd
ik ga het waarschijnlijk ook spelen met een groepje bekenden van mij die het ook erg leuk vinden (incl. BuzzerCrAsH) dus dat gaat feest wordenOp woensdag 23 januari 2002 16:10 schreef Soullie het volgende:
Geen id maar ik wil dit spel.. diablo2 is op dit moment dood gemaakt door cheaters... (lijkt net CS) of blizzard doet er nog iets aan of ik stap ook over op wat anders..... :(:(
wie gaat dit spel trouwens 100% zeker weten spelen ??.. ik wil best met wat mensen vanaf de eerste week beginnen...een party is nooit weg in dat soort games d8 ik zow
There is no magic.
Voor zover ik weet is die gecancelled?Op woensdag 23 januari 2002 21:42 schreef TornadoWatcher het volgende:
Thnx voor jullie replays. Ik ga maar met jullie wachtentot het uitkomt. Ps: Iemand wat info over het spel Torn?
Gecanceled?? Nou ja, ik wist er toch nog niet veel van. Had er alleen wat over gehoord.Op woensdag 23 januari 2002 21:44 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is die gecancelled?
Jah jah....SpaansOp woensdag 23 januari 2002 21:58 schreef TornadoWatcher het volgende:
[..]
Gecanceled?? Nou ja, ik wist er toch nog niet veel van. Had er alleen wat over gehoord.Maar in ieder geval Gracias
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq