Toon posts:

<<Neverwinter Night>> Wanneer komt het uit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.interplay.com/dbimages/products/logos/neverwinterlogo.gif

Heeft iemand enig idee wanneer dit spel uitkomt. Het zou begin dit jaar uitkomen, maar heb er nog nix over gehoord. Heb van insiders gehoord dat het pas eind september zou uitkomen.

Verwijderd

Ik zal hier even kijken:Neverwinter Nights

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
<<Q1 2002>>

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand nog een andere leuke rpg, behalve de BG series en Icewind Dale series.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx, zal hier nog ff wat rond speuren. :)

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Weet iemand nog een andere leuke rpg, behalve de BG series en Icewind Dale series.
Planescape Tornment

(meer, meer van hetzelfde maar toch ook wel een beetje anders).

(gemaakt door dezelfde mensen als Baldur's Gate en Icewind Dale. Bovendien ligt die maar voor 10 euro in de winkel). Wat graphics vergelijkbaar met Icewind Dale.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Verwijderd

Topicstarter
Planescape Tornment
(meer, meer van hetzelfde maar toch ook wel een beetje anders).

(gemaakt door dezelfde mensen als Baldur's Gate en Icewind Dale. Bovendien ligt die maar voor 10 euro in de winkel). Wat graphics vergelijkbaar met Icewind Dale.
Zal ff rondkijken, heb wel vaker gehoord dat dit spel ook wel leuk is. :D

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Moet je ff hier kijken:

http://www.planescape-torment.com/contest.html

En dan de volgende vraag:
Be honest. If Britney Spears walked up to you and said, "Hi!", what spell would you cast?
>:)

(maar ok, ik denk dat je aan de trailer-filmpje meer hebt: ftp://ftp.interplay.com/pub/movies/torment1.mpg).

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ik zou zeggen probeer Dark Age Of Camelot eens. Je hebt nog een paar dagen totdat ie de Europese beta dicht gaat. Niet dat je nog veel kan doen dan maar je kunt iig even kijken of je het leuk lijkt. Ik ga het namelijk zeker weten kopen. Speel het spel nu al 3 weken en ben er helemaal weg van :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Topicstarter
Al iemand enig iedee wanneer dit :9~ dit spel uitkomt?

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Op woensdag 23 januari 2002 16:09 schreef TornadoWatcher het volgende:
Al iemand enig iedee wanneer dit :9~ dit spel uitkomt?
De eerste twee reacties geven toch al antwoord :?

De vraag herhalen is dan beetje zinloos.

Q1-2002 dus eerste kwartaal 2002 (dat is dit jaar ;))

(als je camelot bedoelt, is dat geen open beta?)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:20

Soullie

Planeshift

Geen id maar ik wil dit spel.. diablo2 is op dit moment dood gemaakt door cheaters... (lijkt net CS) of blizzard doet er nog iets aan of ik stap ook over op wat anders..... :(:(:(

wie gaat dit spel trouwens 100% zeker weten spelen ??.. ik wil best met wat mensen vanaf de eerste week beginnen... :) een party is nooit weg in dat soort games d8 ik zow :)

Verwijderd

heh, ik heb/had deze al een hele tijd in de pre-order staan bij wijlen cd-express.nl ;(
Gelukkig kreeg ik wel een mailtje van de dynabyte dat ze alle back-orders wel afhandelen en hem op zouden sturen zodra ze hem binnen hebben :) (wanneer in godsvredesnaam dan ook moge weze :P)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 15:43
Op woensdag 23 januari 2002 16:10 schreef Soullie het volgende:
Geen id maar ik wil dit spel.. diablo2 is op dit moment dood gemaakt door cheaters... (lijkt net CS) of blizzard doet er nog iets aan of ik stap ook over op wat anders..... :(:(:(

wie gaat dit spel trouwens 100% zeker weten spelen ??.. ik wil best met wat mensen vanaf de eerste week beginnen... :) een party is nooit weg in dat soort games d8 ik zow :)
Ik ga het zeker spelen, en omdat je met partys speelt wordt het hele cheating gedeelte gewoon genegeerd.

• jakobian
  • Laatst online: 07-01 18:34
Op de site van interplay staat heel klein tweede kwartaal 2002 :'(

http://www.interplay.com/product.asp?GameID=48

Vetterdetet

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Op woensdag 23 januari 2002 19:50 schreef jakobian het volgende:
Op de site van interplay staat heel klein tweede kwartaal 2002 :'(

http://www.interplay.com/product.asp?GameID=48
Het probleem is echter dat Interplay het spel waarschijnlijk niet uit zal geven, BioWare en Interplay zijn met een behoorlijke ruzie uit elkaar gegaan, ik denk wel dat BioWare een andere uitgever zal vinden.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-02 21:53

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Mocht je PlaneScape: Torment nog niet hebben, FRS heeft hem voor € 8,-. Geen budget doos maar gewoon de originele :).

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 16:10 schreef Soullie het volgende:

ik ga het waarschijnlijk ook spelen met een groepje bekenden van mij die het ook erg leuk vinden (incl. BuzzerCrAsH) dus dat gaat feest worden :+

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Ik ga het ook zeker weten spelen, zit al in clan, we hebben alleen nog niet zo veel members.

Het lijkt me echt gewoon zo cool!!!

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor jullie replays. Ik ga maar met jullie wachten :Z tot het uitkomt. Ps: Iemand wat info over het spel Torn?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-02 21:53

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 23 januari 2002 21:42 schreef TornadoWatcher het volgende:
Thnx voor jullie replays. Ik ga maar met jullie wachten :Z tot het uitkomt. Ps: Iemand wat info over het spel Torn?
Voor zover ik weet is die gecancelled?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 21:44 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Voor zover ik weet is die gecancelled?
Gecanceled?? Nou ja, ik wist er toch nog niet veel van. Had er alleen wat over gehoord. :) Maar in ieder geval Gracias

• M@NIC
Op woensdag 23 januari 2002 21:58 schreef TornadoWatcher het volgende:

[..]

Gecanceled?? Nou ja, ik wist er toch nog niet veel van. Had er alleen wat over gehoord. :) Maar in ieder geval Gracias
Jah jah....Spaans :)
Morgen maar ff een verhaaltje in het spaans vertellen :P

Verwijderd

Topicstarter
Ja, this het enige Spaans wat ik ken :D Hoe ging het knokken op i-net?? >:)

• M@NIC
[OFFTOPIC]
2-1 verloren...stomme campers...als ze voorstonden gingen ze in een groepje tussen de bosjes zitten :r
[/OFFTOPIC]

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:20

Soullie

Planeshift

* Soullie zit ook in een clan.. :D

wel leuk dat er ook wat GoT'ers gaan spelen... hoe meer bekenden hoe beter... nu maar hopen op een officiele wereld of zow :)

• Plantje
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

van de week weer met planescape begonnen. Windowed spelen valt de resolutie wel mee.
Het verhaal is echt zo gaaf :D
Lang geleden dat er eens epel is uitgekomen met een goed verhaal :'(
Pagina: 1