Toon posts:

[CM] 1e casemod...

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Er moet no het 1 en ander aan gebeuren... Ik denk dat ik er nog een keertje met zwart overheen ga en dan komen er nog coole logo's (of iets dergelijks) in het rood op de zijkanten....

De foute blowholes heb ik dus afgedekt met snoer (zoals ik al in een eerder topic heb laten zien)

De foto's zijn trouwens niet echt geweldig dit x...

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bred_adsl/darkl1ght/images/casemod_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bred_adsl/darkl1ght/images/casemod_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bred_adsl/darkl1ght/images/casemod_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bred_adsl/darkl1ght/images/casemod_1.jpg

check ook ffies mijn site http://www.darkl1ght.2ya.com voor meer zooi... :)

ennuh.. mooi zwart is niet lelijk... (toch?! :))

Verwijderd

heel strak gedaan,
petje af, wat word je volgende mod

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 11:24 schreef jorentref het volgende:
heel strak gedaan,
petje af, wat word je volgende mod
Ik moet deze case eerst nog ffies helemaal mooi maken :) en dan ga ik verder met mijn baybus... en dan heb ik een nieuwe case nodig :)

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
zeker kewl gedaan!! :9~

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:25

breinonline

Are you afraid to be known?

Je bent het wieltje van je cd speler vergeten :+

Nee, ziet er zeer goed uit!

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 15:10

chromeeh

the Gnome

Good looking :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Dat is errug strak gespoten sjaak. Ziet er erg zwart en mooi uit... :D

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 11:29 schreef breinonline het volgende:
Je bent het wieltje van je cd speler vergeten :+

Nee, ziet er zeer goed uit!
jaaa @$%@ wieltje :) ik wist dat er commentaar op zou komen :D maarjaa.. dat frontje was al aardig lastig.. kreeg hem der niet meer op :) ben benieuwd of mijn CD-ROM het nog doet :) maarjaa..

• breinonline

breinonline

Op woensdag 23 januari 2002 11:31 schreef Darkl1ght het volgende:

[..]

jaaa @$%@ wieltje :) ik wist dat er commentaar op zou komen :D maarjaa.. dat frontje was al aardig lastig.. kreeg hem der niet meer op :) ben benieuwd of mijn CD-ROM het nog doet :) maarjaa..
Blij dat ik een stealthmod heb gedaan.... dan voorkom je problemen daarmee :)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mooie mod!
een heel geslaagde eerste poging, toch?

Slave of Thieves

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03 12:45

Jan Laros

Aerschtuner

Erg mooie mod, vooral het spuitwerk is zeer goed gelukt denk ik. Nu nog de baybus en een raampje met een lampie en dan op naar de vogende case. Compliment.

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 11:31 schreef Darkl1ght het volgende:

[..]

Zwarte stift doet wonderen...

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
WOEI!! Mooi gedaan hoor :D

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 12:33 schreef Aerschtuner het volgende:
Erg mooie mod, vooral het spuitwerk is zeer goed gelukt denk ik. Nu nog de baybus en een raampje met een lampie en dan op naar de vogende case. Compliment.
No offense but..........

Maar je zou natuurlijk ook gewoon eens wat orgineels kunnen verzinnen.... Al die raampies en die lampjes komen me zo onderhand wel eens de strot uit :r

Kijk van een baybus of een blooohol kan je dat ook wel zeggen, maar ja... Daar ontkom je niet aan als je een extra fan nodig hebt.

Maar je moet het zelf weten natuurlijk...

Je kast ziet er overigens wel heel netjes uit... Ga zo door!!! :) :) :)

Verwijderd

Nice case! 8-)

Verwijderd

TOP! :P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 13:16 schreef Jamez_Joint het volgende:

[..]

Zwarte stift doet wonderen...
Waarom d8 ik daar nou niet aan :? :)
dankje :)

Verwijderd

Nice, ik heb zelf ook nog een pc'tje staan met zo'n kast.
Dit ziet wel gaaf uit.
Alleen ik zo iets metallic 8ig doen ofzo.
Maar smaken verschillen :)

• Corn
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Op woensdag 23 januari 2002 13:39 schreef TheReaper het volgende:

[..]

No offense but..........

Maar je zou natuurlijk ook gewoon eens wat orgineels kunnen verzinnen.... Al die raampies en die lampjes komen me zo onderhand wel eens de strot uit :r

Kijk van een baybus of een blooohol kan je dat ook wel zeggen, maar ja... Daar ontkom je niet aan als je een extra fan nodig hebt.

Maar je moet het zelf weten natuurlijk...

Je kast ziet er overigens wel heel netjes uit... Ga zo door!!! :) :) :)
Jamaar ben jij zo creatief dan? (ik wel >:))Niet iedereen heeft super creatieve ideeen, en een heleboel mensen vinden hetzelfde mooi..... Als het je je strot uitkomt moet je hier niet meer gaan kijken, sla dan de topics met casemods over.
BTW: Mooi gedaan, had het zelf niet beter kunnen doen :P Je mag jezelf nu ook een fijne casemoddert noemen

Verwijderd

vet, hijs wel klein en compact.
mooi "kleurtje".. en die venz, et ziet er wel stoer uit :)
ga zo door zou ik zeggen :P

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 09:00
Nice job! :9~

Hoe vaak heb je hem in totaal moeten spuiten, of zo'n strak resultaat te krijgen? :Y)

Verwijderd

ik heb de mijne ook net mat-zwart gespoten..hopen dat ie dr ook zo strak uit gaat zien..mar waar haal je die gril vandaan? voor je blowhole>!

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 21:18
Netjes >:)

vind'm eik nog wel een beetje kaal, zo zonder licht/raampjes/bay-bus/andere creatieve dingen... Nou ja, is er gelukkig nog ruimte voor verbetering :D

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

maar toch...waar halen jullie die grillen voor je blowhole vandaan?:)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:24
Strak gespoten :)

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 21:18
Op woensdag 23 januari 2002 19:23 schreef Agression het volgende:
maar toch...waar halen jullie die grillen voor je bnlowhole vandaan?:)
Die grillen noemen we nou fanguards, en die dingen kun je bij haast elke goede oc/cm winkel kopen, kijk anders eens bij de pricewatch

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 19:25 schreef FragFrog het volgende:

[..]

Die grillen noemen we nou fanguards, en die dingen kun je bij haast elke goede oc/cm winkel kopen, kijk anders eens bij de pricewatch
Aaaaahh tenks, hoeveel mag dat n beetje kosten?!:)

Verwijderd

och k zie t al :)|:(

Verwijderd

zeer strak kassie :)

• AMDFreak
  • Laatst online: 21-08 15:50

AMDFreak

Intel is zo..

Ik mis nog een window dude :D

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Netjes gespoten!
Alleen jammer van je CD-ROM >:)

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08 19:59

Wok

Dakloos...

Dat heb je zeer netjes gedaan! :)

Hoe heb je de kast gespoten. Ook eerst twee lagen grondlak en daarna drie lagen zwarte lak erover? Heb ik wel gedaan en dan krijg je het inderdaad strak erop.

Je kast lijkt wel op de mijne, alleen heb ik geen fan bovenin, maar in de zijkant. Moet toch eens weer aan de slag gaan met mijn kast ;) (12cm fans op 7V, mijn 8cm fans naar boven, opnieuw spuiten, want mijn kast is beschadigd :()

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Verwijderd

Topicstarter
Eerst heb ik mijn kast geschuurd en toen met vetvrij gemaakt... en toen heb ik hem blauw gespoten... maar die kleur beviel me niet... dus heb ik hetzelfde overnieuw gedaan maar dan in het zwart... 1 laag.. thats it :)

• Wok

Wok

Dakloos...

Da's dan heel netjes :) Ik moest meerdere lagen gebruiken, omdat de verf niet dekte.

Maar ja, je kunt niet alles hebben als je HEMA spuitverf gebruikt ;)

Verwijderd

BWAHHAHAHA ik gebruik dezelfde

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Op woensdag 23 januari 2002 11:23 schreef Darkl1ght het volgende:
Er moet no het 1 en ander aan gebeuren... Ik denk dat ik er nog een keertje met zwart overheen ga en dan komen er nog coole logo's (of iets dergelijks) in het rood op de zijkanten....

De foute blowholes heb ik dus afgedekt met snoer (zoals ik al in een eerder topic heb laten zien)

De foto's zijn trouwens niet echt geweldig dit x...

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

check ook ffies mijn site http://www.darkl1ght.2ya.com voor meer zooi... :)

ennuh.. mooi zwart is niet lelijk... (toch?! :))
Ghehe jij hebt ook steeds de zelde kasten als ik , die kast heb ik ook gehad ghehee :) Wel wreed gedaan BTW , GooD werk Again ..

edit:
Foutjuh

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

Topicstarter
LMFAO!!! Ik heb ook al HEMA SPUITVERF GEBRUIKT!!!

heheheh... ach het is toch wat...
Ghehe jij hebt ook steeds de zelde kasten als ik , die kast heb ik ook gehad ghehee Wel wreed gedaan BTW , GooD werk Again ..
heheh... die zwarte kast is volgens mij een heel onbekend ding... Het is trouwens al een redelijk oude !@#$!@ case...
de voeding zit erg dicht bij de processor... erg vervelend...komt bij R&M products vandaan (die bestaan nu nie meer, als het goed is)

• Wok

Wok

Dakloos...

Op donderdag 24 januari 2002 00:01 schreef Darkl1ght het volgende:
LMFAO!!! Ik heb ook al HEMA SPUITVERF GEBRUIKT!!!

heheheh... ach het is toch wat...
[..]

heheh... die zwarte kast is volgens mij een heel onbekend ding... Het is trouwens al een redelijk oude !@#$!@ case...
de voeding zit erg dicht bij de processor... erg vervelend...komt bij R&M products vandaan (die bestaan nu nie meer, als het goed is)
HEMA spuitverf roeleert :) ;)

Zo onbekend vind ik die case niet. Ik heb hem wel vaker gezien. Onder meer bij kennissen van me en uiteraard (;)) hier op GoT.

• Peetman
  • Laatst online: 21-08 17:18

Peetman

Tjah....

Op donderdag 24 januari 2002 00:01 schreef Darkl1ght het volgende:
[..]
Volgens mij is het een [url="http://www.in-win.com/framecode/ino_a500.html""]Inwin a500[/url].

Ik zelf ben bezig met het modden van mijn Inwin q500. Is een full tower, verder hetzelfde. Pics komen als er wat te tonen is. :)

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

http://tweakers.net/pricewatch/cat/19

kijk bij "Fan-Guard"

• breinonline

breinonline

Op donderdag 24 januari 2002 01:11 schreef peetman het volgende:

[..]

Volgens mij is het een [url="http://www.in-win.com/framecode/ino_a500.html""]Inwin a500[/url].

Ik zelf ben bezig met het modden van mijn Inwin q500. Is een full tower, verder hetzelfde. Pics komen als er wat te tonen is. :)
Inderdaad een inwin ja.

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 00:32 schreef wokmaster het volgende:

[..]

HEMA spuitverf roeleert :) ;)

Zo onbekend vind ik die case niet. Ik heb hem wel vaker gezien. Onder meer bij kennissen van me en uiteraard (;)) hier op GoT.
Heheh ook al van die grote zwarte spuitbussen met van die grote zwarte niet-er-af te krijgen doppen?

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 01:19 schreef _Dennizz_ het volgende:

[..]

http://tweakers.net/pricewatch/cat/19

kijk bij "Fan-Guard"
Thx guyz...:)

• nickv
  • Laatst online: 18-05 16:10
Jeetje coole mod, nou moet ik zelf nog eens een keer gaan boren en dremmelen........

Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 17:17 schreef Cornholio2001 het volgende:

[..]

Als het je je strot uitkomt moet je hier niet meer gaan kijken, sla dan de topics met casemods over.
Das dus echt stierenpoep!! :( :( Ik kwam bijv. gisteren die case tegen met dat groenige hoofd en die handjes erop... Kijk das dan weer origineel... :9 :9~ Enne... nee ik heb ook geen geweldige ideeen... (nou ja heb ze wel maar kan het zelf niet maken... :'( ) Maar kan altijd nog proberen andere mensen tot meer creativiteit aan te zetten dan een raam met ligt erachter... We zijn niet op de wallen!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 17-08 22:25

Glorificationer426

come we hero rush yes?

[ffkes offtopic]

Hoe maak je zo'n (mooi) gat in je case voor die ventilatoren? Of zijn het allemaal kleinere gaatjes?

[/ffkes offtopic]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Verwijderd

Topicstarter
ehmm ffies voor de duidelijkheid... mijn mod mag dan wel niet origineel zijn, maar moet dat dan?! Ik vind het nou eenmaal mooi zo... niet teveel extra troep enzo... gewoon plain black... achja :) ieder zo zn smaak heh :)

ow.. leuk om te weten dat ik een inwin heb :) tnx :)

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Op donderdag 24 januari 2002 12:37 schreef Darkl1ght het volgende:
ehmm ffies voor de duidelijkheid... mijn mod mag dan wel niet origineel zijn, maar moet dat dan?! Ik vind het nou eenmaal mooi zo... niet teveel extra troep enzo... gewoon plain black... achja :) ieder zo zn smaak heh :)

Tis een Inwin jah en hij is inderdaad OUD want mij oude P2 400mhz zat er in :) ...

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

ik vind hem echt heel mooi geen wit meer te zien

• Wok

Wok

Dakloos...

Op donderdag 24 januari 2002 09:16 schreef Agression het volgende:

[..]

Heheh ook al van die grote zwarte spuitbussen met van die grote zwarte niet-er-af te krijgen doppen?
Metaalkleurige spuitbussen, met inderdaad een zwarte dop die er met geen mogelijkheid af te krijgen is (nou ja, bijna geen mogelijkheid :P))

Verwijderd

Nice work :)

• Wok

Wok

Dakloos...

Op donderdag 24 januari 2002 12:37 schreef Darkl1ght het volgende:

Inderdaad, een zwarte kast is gewoon mooi en ik heb geen zin om €150 of meer uit te geven voor zo'n Chieftech kast die ik nog niet eens mooi vind; is mij niet strak genoeg.

Als ik de aanschafprijs van mijn kast meereken (schatting) heeft mijn kast me €75 gekost :)

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 13:06 schreef wokmaster het volgende:

[..]

Metaalkleurige spuitbussen, met inderdaad een zwarte dop die er met geen mogelijkheid af te krijgen is (nou ja, bijna geen mogelijkheid :P))
Jaja voor de echte tweaker is het niet moeilijk...20 schroeverdraaiers erop en hopppaa springt er zo af :)!

Verwijderd

ehm
waar is die post van eergisteren van die gozer met zijn eerste koffermod ?? hij heeft veel lui inspiratie gegeven
maar nu onvindbaar

ddammnnnn

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05-2025
mooi werk hoor, zeer netjes
alleen is de lak wat onregelmatig qua kleur, moet nog wel een keer overgespoten worden, toch?
maar ga je er nog overheen met blankelak?
dat is krasbestendiger dan gewone lak.
en wat voor lak heb je gebruikt? motip? of hema spuitbusjes?

ik wil de mijne ook nog doen, vandaar

• Tusk
  • Laatst online: 17-08 09:40

Tusk

Sticky Bomb likes you!

netjes afgewerkt ja !

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• Hydrax
  • Laatst online: 17-07 16:31

Hydrax

*huh?*

Mooi gedaan hoor.
Ik vind dat ene witte wieltje juist wel grappig staan, springt er echt uit.

Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs

• Carp_Hunter
  • Laatst online: 10-08 20:56

Carp_Hunter

aka KiLLsLesS

Mooie case. Ga zo door
Bestellen bij CONRAD bijv. of bij de lokale componenten boer in de buurt *D

-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 15:32 schreef Carp_Hunter het volgende:
Mooie case. Ga zo door
[..]

Bestellen bij CONRAD bijv. of bij de lokale componenten boer in de buurt *D
thx..:) heb er al eentje besteld..ga zo nog ff zagen enz...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 13:10 schreef wokmaster het volgende:

[..]

Inderdaad, een zwarte kast is gewoon mooi en ik heb geen zin om €150 of meer uit te geven voor zo'n Chieftech kast die ik nog niet eens mooi vind; is mij niet strak genoeg.

Als ik de aanschafprijs van mijn kast meereken (schatting) heeft mijn kast me €75 gekost :)
heheh... Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bred_adsl/darkl1ght/images/cases.jpg

zo'n chieftec?! :) ik vind hem wel mooier dan mijn gemodde kast hoor... en veel mooier afgewerkt enzo... maarjaa.. daar betaal je dan ook voor :)

btw... ik heb GEEN lak gebruikt... gewoon schuren, vetvrij maken en 1x een laagje overheen spuiten :)
ik zit er wel over te denken om er nog een laagje overheen te doen, omdat er toch nog wat mindere plekkies zijn zeg maar... maar het boeit niet echt... hij komt toch op zolder in een donker hoekje te staan :)

• Grablinco
  • Laatst online: 20-08-2023
Op donderdag 24 januari 2002 15:06 schreef irmscher het volgende:
mooi werk hoor, zeer netjes
alleen is de lak wat onregelmatig qua kleur, moet nog wel een keer overgespoten worden, toch?
maar ga je er nog overheen met blankelak?
dat is krasbestendiger dan gewone lak.
en wat voor lak heb je gebruikt? motip? of hema spuitbusjes?

ik wil de mijne ook nog doen, vandaar
kun je niet gewwon lezen wat hiervoor geschreven is? het is een hema spuitbus met die @#$ dop.
Kewl, netjes ook, ik ga een heel wat simpelere doen... het toetsenbord en later mischien ook de toetsen maar dat zie ik nog wel, natuurlijk ook zwart :)

• RainbowSix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09-2025
Zit erg strak in de verf, netjes gedaan!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
hey die kast heb ik ook

alleen heb er met een moker op gemept omdat het een **** kast is

veel scherpe randen en geen plaats voor 3 cd-rom spelers en 3 hd's

dus die is nu lekker krom

• MariG
  • Laatst online: 30-07 13:40
mooi
volgens mij heb je dezelfde kast als mij alleen heb ik dan een witte ;)
je volgende ? mudvayne ? haha
DIG !!!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
hehe... Het is ook een @$% kast... vandaar dat ik er ook niet voorzichtig mee heb gedaan... (als je het snoer weghaald bij die blowholes snap je wat ik bedoel :))

• FleshY
  • Laatst online: 09-01 17:53
Echt strak gespoten ja! :9~

• Barreljan
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Op donderdag 24 januari 2002 20:20 schreef MysteryTweaker het volgende:
mooi
volgens mij heb je dezelfde kast als mij alleen heb ik dan een witte ;)
je volgende ? mudvayne ? haha
DIG !!!!!!!!!
ja spuit een mudvayne logo erop! is wel leuk dan, DEATH BLOOMS of DIG aan de andere kant en klaar is sjaak

en mooi werk dat kassie van je! ik geeft een 8,5

ik moet ook nog steed mijn spuiten naar zwart alleen doe voorlopig genoeg tips en ideen hier op

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• Tweak-Freak
  • Laatst online: 24-07 09:45

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

ziet er heel netjes uit voor een eerste mod, ga zo door!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 17-08 22:25

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Hij ziet er in ieder geval een heel stuk beter uit dan die van die gast die hem geverfd had met zwarte verf :? een week geleden ofzo...

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 19:09

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ik vind dat reaper eigenlijk wel gelijk heeft, al die gaten in de case met een groen/blauw ccfl erachter beginnen wel een beeje cliche te worden, maar als je er iets moois uit dremelt dan ziet zon window er toch mooi uit hoor, maar een vierkant gat? nee vind ik ook niks

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 22:59 schreef Voodoo_man het volgende:

[..]

ja spuit een mudvayne logo erop! is wel leuk dan, DEATH BLOOMS of DIG aan de andere kant en klaar is sjaak

en mooi werk dat kassie van je! ik geeft een 8,5

ik moet ook nog steed mijn spuiten naar zwart alleen doe voorlopig genoeg tips en ideen hier op
hmmz.. ik moet een leuk logo zien te vinden.. als je wat vind laat het ffies zien dan plz... Ik wil er het liefst een logo in het rood op... zwart en rood is de zwaarste kleurencombo... en dat vind ik altijd wel mooi...

8,5? tnx lol.. ik vind het veelste leuk om een case te modden... ik heb alleen geen unmodded case meer :) (ja behalve die van mijn pa, maar daar mag ik nie aankomen :))

• Barreljan
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

op http://www.mudvayne.com staan een aantal plaatjes waaruit je hun logo kan halen.

op http://deathblooms.net/ staat bij de intro een mooi logo van een M

zie hier:
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/ahoogenb/bj/GoT/mudvayne-mudagram-f.jpeg
deze komt van http://www.8ball.co.uk/8ball/mudvayne.html

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Verwijderd

Topicstarter
hmm... denk je dat dit mooi zo staan op een zwarte kast?

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bred_adsl/mudvayne.jpg

Verwijderd

Topicstarter
damn... hoe ga ik dat ooit voor elkaar krijgen?!
Dat lukt me nooit... niet mooi iig

Misschien kan ik maar beter een mooie sticker kopen?! :)
Pagina: 1