Ik ben bezig met het volgende maar ik kom er helemaal niet uit.
Ik wil een pagina met een aantal frames zoals hieronder is getekend:
|______________| Frame #1 Hoogte: 0%
|______________| Frame #2 Hoogte: 0%
|______________| Frame #3 Hoogte: 0%
|______________| Frame #4 Hoogte: 0%
|______________| Frame #5 Hoogte: 0%
| |
| | Frame #6 Hoogte: *
| |
|______________|
| | Frame #7 Hoogte: 30
|______________|
Maar nu wil ik als er in "frame #7" een knop wordt ingedrukt bijv, "knop 1", dat Frame #6 "0%" wordt, en frame #1 "*" wordt, en dat in het Frame "Titel" ook een andere pagina wordt geladen, het zelfde geld ook voor de andere frame's.
Dus dan kan ik met deze pagina meerdere pagina's van onze intranetsite bezoeken, en dan kan ik in frame #7 aanklikken met welke pagina ik wil werken!
Ik hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel, zoniet zeg het dan ff dan leg ik het beter uit
iedereen die tips heeft hoe ik dit moet doen is zeer welkom!
Het liefst maak ik dit natuurlijk met JavaScript, waar ik maar een klein beetje verstand van hebt.
Ik wil een pagina met een aantal frames zoals hieronder is getekend:
|______________| Frame #1 Hoogte: 0%
|______________| Frame #2 Hoogte: 0%
|______________| Frame #3 Hoogte: 0%
|______________| Frame #4 Hoogte: 0%
|______________| Frame #5 Hoogte: 0%
| |
| | Frame #6 Hoogte: *
| |
|______________|
| | Frame #7 Hoogte: 30
|______________|
Maar nu wil ik als er in "frame #7" een knop wordt ingedrukt bijv, "knop 1", dat Frame #6 "0%" wordt, en frame #1 "*" wordt, en dat in het Frame "Titel" ook een andere pagina wordt geladen, het zelfde geld ook voor de andere frame's.
Dus dan kan ik met deze pagina meerdere pagina's van onze intranetsite bezoeken, en dan kan ik in frame #7 aanklikken met welke pagina ik wil werken!
Ik hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel, zoniet zeg het dan ff dan leg ik het beter uit
iedereen die tips heeft hoe ik dit moet doen is zeer welkom!
Het liefst maak ik dit natuurlijk met JavaScript, waar ik maar een klein beetje verstand van hebt.