slechtere weergave internet met andere provider

Pagina: 1
Acties:

• Kliniclown
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 13:14
Vraagje:

Ik heb de inbelaccount van onze server van UUnet naar WXS gewijzigd.Nu loopt alles goed behalve 1 pagina.Als ik op die pagina kom moet er ingelogd worden wat ook geen enkel probleem is. Maar als ik op deze site informatie ga zoeken (dit gaat met behulp van selectie menu's) dan krijg ik proxy alerts.Ik heb voor de rest geen enkele instelling veranderd en als ik weer terug switch naar UUnet dan is er geen enkel probleem.Weet iemand waar ik de oplossing voor dit probleem moet zoeken: De Proxyserver,De ISP of De Web eigenaar???

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 15:01

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op woensdag 23 januari 2002 09:45 schreef nfshotrods het volgende:
Vraagje:

Ik heb de inbelaccount van onze server van UUnet naar WXS gewijzigd.Nu loopt alles goed behalve 1 pagina.Als ik op die pagina kom moet er ingelogd worden wat ook geen enkel probleem is. Maar als ik op deze site informatie ga zoeken (dit gaat met behulp van selectie menu's) dan krijg ik proxy alerts.Ik heb voor de rest geen enkele instelling veranderd en als ik weer terug switch naar UUnet dan is er geen enkel probleem.Weet iemand waar ik de oplossing voor dit probleem moet zoeken: De Proxyserver,De ISP of De Web eigenaar???
Zoals je zegt lijkt het me dat je de page eens ff onder handen moet nemen en ff na moet kijken of je geen javascripts of iets anders op de "oude" server hebt staan...

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020