fan in voeding.....

Pagina: 1
Acties:

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
Sinds kort staat de fan in m'n voeding af en toe even flink te ratelen. Als ik de kast dan opentrek en kijk zie je de ventilator echt maar heel langzaam draaien en een hoop herrie maken. Is dat ding te vervangen en zo nee, aan wat voor een prijs moet je denken bij een nieuwe voeding. Zo eentje zonder toeters en bellen maar die het gewoon doet.

NB, die pc staat eigelijk non-stop aan.....

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

moet lukken denk ik, is gewoon standaard fan d8 ik, gewoon ff de schroevendraaider pakken en proberen...

¯\_(ツ)_/¯

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb onlangs zelfde probleem gehad met een pc. Heb voeding ff opengedaan, allemaal het stof eruit gehaald (heb je wel vaker met pcs die 24/24 draaien). Beetje 'gesmeerd' .. en ie liep weer zoals nieuw (draait ondertussen al een paar weken terug).

Verwijderd

je kunt die gewoon vervangen, is als ik me niet vergis 80*80 ..?

iig, die kosten hier bij de computerboer iets van 15 piek ofzo (eurotje of 6 of 7)

• EHofman
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-01 20:59
Je kan de fan heel gemakkelijk vv .* Gewoon voeding open schroeven, fan los maken en ander er in.... Is een standaard 80mm fan.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 18:39

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 23 januari 2002 09:45 schreef Blizard het volgende:
Heb onlangs zelfde probleem gehad met een pc. Heb voeding ff opengedaan, allemaal het stof eruit gehaald (heb je wel vaker met pcs die 24/24 draaien). Beetje 'gesmeerd' .. en ie liep weer zoals nieuw (draait ondertussen al een paar weken terug).
Je mag fans helemaal niet smeren. Voor fans maken ze altijd gebruik van droge lagers, als je daar olie op spuit dan slijten ze harder.
Pagina: 1