Toon posts:

Evolution los downloaden??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kun je evolution van ximian ook los downloaden en zodoende onder elke linux distr. instaleren?

Verwijderd

In Debian in ieder geval wel.

• Remenic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:06
Alleen in sourcecode formaat.

ergens in ftp://ftp.gnome.org/pub/GNOME/stable/sources/

• PolarWolf
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-05 15:23

PolarWolf

Debian, of course.

Op woensdag 23 januari 2002 09:29 schreef FJ het volgende:
Kun je evolution van ximian ook los downloaden en zodoende onder elke linux distr. instaleren?
Tuurlijk, het is opensource.
De vraag is of je het wilt, de hoeveelheid dependencies die je ook handmatig op moet lossen is voldoende om een volwassen sysadmin uit te laten barsten in janken.
Bezint eer u begint :-)

Undernet #linux, Undernet #ipsec

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

Ja, het kan. Ook in binary's. Ga maar kijken op www.ximian.org. Maar idd. de vraag is of je het wilt :)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:49

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Op woensdag 23 januari 2002 09:45 schreef PolarWolf het volgende:

[..]

Tuurlijk, het is opensource.
De vraag is of je het wilt, de hoeveelheid dependencies die je ook handmatig op moet lossen is voldoende om een volwassen sysadmin uit te laten barsten in janken.
Inderdaad ;)
Ik is volwassen,
Ik is Sysadmin,
Ik heb al heel wat dependencies opgelost,
Maar ik ben er mee opgehouden.

Ze bieden op de site wel een aantal links aan van software / sources die je moet installeren, maar daar is het nog niet mee opgelost.
Voor de installatie van 1 van de dependencies heb je al een lijst van 10 stuks software nodig.

Eigenlijk zouden ze het geheel in source moeten aanbiedden :) Scheelt een hoop zoek werk.
ook al is www.rpmfind.net your best friend ;)

Verwijderd

Nee, dat wil je niet ;)

Weet iemand wanneer de ximian versie voor Suse 7.3 uit komt? Dan installeer ik die gewoon en evolution gaat sneller dan evolution los. Wat ik overigens wel raar vind is dat de beta versie van evolution wel op de cd staat en dus draait bij mij, maar wanneer ik de 1.0 versie wil installeren ik toch nog dependencies mis :?

Verwijderd

Topicstarter
waar het mij om gaat is dat ik die agende (outlook stijl) wel heel mooi en goed vind. Dus alleen de agenda. Zou dit kunnen. Of hebben jullie nog een andere alternatief voor een goede agenda onder linux. En dan geen kde agende.
thanx

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Maar waarom wil je het los hebben? Er zijn .rpm's .deb's ...

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op woensdag 23 januari 2002 09:45 schreef PolarWolf het volgende:

[..]
Ik heb Evolution zelf gecompileerd, en ik vond het wel te doen hoor.

En dan werk ik met KDE, dus moest ik eerst nog praktisch heel Gnome compileren.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Pagina: 1