Citeerde hij de halve wereldbevolking..
ik heb er nu een aantal nodig helaasOp woensdag 23 januari 2002 09:31 schreef Shaggy16 het volgende:
Computer beurzen
Pc Discount ofzo.
ff gechecked in de pricewatch, maar het model wat je zoekt staat er niet in. Wel twee andere van de 6 serie. Misschien heb ja daar wat aan?
Nee, want er staan hier zo'n 50 pc's met zulke mobo's en als ik er andere modellen mobo's in doe werken de ghost's niet meer..Op woensdag 23 januari 2002 09:34 schreef Dino78 het volgende:
ff gechecked in de pricewatch, maar het model wat je zoekt staat er niet in. Wel twee andere van de 6 serie. Misschien heb ja daar wat aan?
Is het niet zo, dat als je de Ghost terugzet dat je dan alleen maar de nieuwe mobo drivers moet installeren?Op woensdag 23 januari 2002 09:35 schreef Kogando het volgende:
[..]
Nee, want er staan hier zo'n 50 pc's met zulke mobo's en als ik er andere modellen mobo's in doe werken de ghost's niet meer..
Ik kan me herinneren dat ik wel eens een oude Ghost heb teruggezet op een nieuw systeem, en dat ik alleen maar wat drivers opnieuw moest installeren. 't is niet ideaal, maar het werk wel.
Verwijderd
Misschien effe een maitlje naar Gigabyte sturen ofzo , misschien hebben die nog een paar van die dingen onder het stof liggen voor jeOp woensdag 23 januari 2002 09:35 schreef Kogando het volgende:
[..]
Nee, want er staan hier zo'n 50 pc's met zulke mobo's en als ik er andere modellen mobo's in doe werken de ghost's niet meer..
Ja, dat weet ik wel ja.. Alleen dat is dus niet de bedoeling..Op woensdag 23 januari 2002 09:39 schreef Dino78 het volgende:
[..]
Is het niet zo, dat als je de Ghost terugzet dat je dan alleen maar de nieuwe mobo drivers moet installeren?
Ik kan me herinneren dat ik wel eens een oude Ghost heb teruggezet op een nieuw systeem, en dat ik alleen maar wat drivers opnieuw moest installeren. 't is niet ideaal, maar het werk wel.
tweedehandsjes? plaats een advertentie in vraag en aanbod, kijk eens bij DKM automatisering, een imho goede winkel met postorder en veel gebruikt spul, etc etc.
Gewoon effe werk van maken en op een paar sites advertenties plaatsen dat je precies DAT type moederbord zoekt.
Gewoon effe werk van maken en op een paar sites advertenties plaatsen dat je precies DAT type moederbord zoekt.
ieeeepppppp :P
Als je een ander mobo met dezelfde chipset neemt hoef je toch geen drivers te installeren.
De meeste mobo's hebben niet eens drivers nodig (of ze zijn optioneel zoals bij VIA)
De meeste mobo's hebben niet eens drivers nodig (of ze zijn optioneel zoals bij VIA)
Verwijderd
Quote Components is een distri van Gigabyte geloof ik, misschien dat zij je verder kunnen helpen... www.quote.nl
Jawel hoor.Op woensdag 23 januari 2002 09:57 schreef DiMension het volgende:
Als je een ander mobo met dezelfde chipset neemt hoef je toch geen drivers te installeren.
Trek maar eens een hdd uit je AMDsysteem met via chipset en zet deze in een intel met intel chipset.
Als het nog stabiel wil werken worden er heel veel nieuwe drivers geinstalleerd.
Maar omdat dit automatisch gebeurd bij het installeren van het OS valt dit niet op.
Alle hardware moet opnieuw gedetect worden ivm. een andere chipset.
Maar als jij er een vergelijkbaar moederbord met dezelfde chipset in doet, zou het zo moeten werken.
Zo'n moederbord met andere chipset heeft natuurlijk wel andere drivers nodig voor de IDE controller, de BIOS, etc...
Maar als jij er een vergelijkbaar moederbord met dezelfde chipset in doet, zou het zo moeten werken.
Zo'n moederbord met andere chipset heeft natuurlijk wel andere drivers nodig voor de IDE controller, de BIOS, etc...
Pagina: 1