[MoHAA] Vertraging is een feit!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 180 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heb hem gistermiddag bij Dixons zien liggen. Mochten hem eigenlijk pas op 14 februari op de planken leggen, maarja wat doe je met 80 zeurende gamers ;)

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
Hmm, ik heb t spel nu ff gespeeld en ik moet zeggen dat het veel potentie heeft, helaas is de multiplayer in 1.1 nog steeds erg brak...ik koop het spel echter pas als er een linux port van uit komt (wat niet moeilijk moet zijn want het loopt voor 90% perfect in wine)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 16:16 schreef Kremez het volgende:
Wat is de prijs van dynabyte?

Was net bij Dixons, €49,95 :(
47,95

Verwijderd

Wen maar aan die nieuwe prijzen....een leuk eurokadootje van de gameindustrie :r

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Ja en rara waarom is het zo duur....
Ik hoef het vast niet te zeggen :X

Verwijderd

Ja, omdat ze gecopieerd worden zeker.. nou, waarom zou dat nou komen?!?!!??!

Als al die pc games zo duur worden kunnen ze allemaal de pest krijgen, koop ik voortaan wel alleen games voor de PS/2.

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Heb 'm vandaag voor 99 Nederlandse Guldens aangeschaft bij de MediaMarkt in Rotterdam (Alexandrium).

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V156 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:25

greatgonzo

schit-te-rend!

is al bekend hoeveel er verkocht zijn? Ik kan me herinneren dat RTCW al binnen een maand 1.000.000 stuks verkocht. Hij is in de usa toch al een tijdje uit?!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:49

ko9

ik heb hem dus vanochtend bij de Free-Record-Shop gehaald... Kreeg Saving Private Ryan er nog gratis bij ook :) (wel op video btw, dus geen dvd :( )

• M@NIC
Op dinsdag 12 februari 2002 22:08 schreef ko9 het volgende:
ik heb hem dus vanochtend bij de Free-Record-Shop gehaald... Kreeg Saving Private Ryan er nog gratis bij ook :) (wel op video btw, dus geen dvd :( )
Damn, net Saving Private Ryan gekocht....maand geleden.
Was F15,- (guldens) niet duur :z

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:49

ko9

Op woensdag 13 februari 2002 10:32 schreef M@NIC het volgende:

[..]

Damn, net Saving Private Ryan gekocht....maand geleden.
Was F15,- (guldens) niet duur :z
ja, idd. Op de hoes van SPR stond de prijs van 15 gulden nog >:)

Kvind de verpakking van MoH:AA wel een beetje armoedig hoor; Een dvd-hoesje met daarin eigenlijk plek voor 1 cd en die zit dus ook in de rechter zijkant. En de 2e cd zit in zo'n los papieren hoesje los erbij gepropt :?

• M@NIC
Hm..nou hopen dat ik 'm vandaag wel kan halen... :9

• M@NIC
YEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH !!!
Ik heb 'm :P

En ook nog eens voor € 45,- "voor het wachten" :D

[EDIT]

Nederlands talig :)

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Ik vind het wel goed dat EA de menu's en de tekst in het spel wel heeft vertaald naar het nederlands, zo kunnen ook jongere kinderen het spel spelen of mensen die engels niet zo goed beheersen.

Beter in ieder geval als bij black & white, daar waren ook alle gesproken teksten in het Nederlands :r

• M@NIC
Ja je kan het goed of slecht doen.
Dit had niet gehoeven maar ik stoor me er niet aan.

The Sims bv is veel beter in het Nederlands!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:40
Iedereen die het voor de officiele release gespeelt heeft, en dus en illegale kopie heeft, kan mij lekker te pot op. Mensen die zeggen dat de SP kort is net zo en mensen die zeggen dat de grafix sucken ook. }:O

Ik heb hem vandaag voor 47,50 harde euro's gehaald bij Dynatiet en heb hem meteen geinstalleerd. Jeetje mina wat is dat een ruig, gaaf cool megavet spelletje. RTCW valt hier bij 100000x in het niet. Ik zit nu na anderhalf uur spelen op het vliegveld waar ik moet zien te ontkomen nou ja dat doen we dan maar he :)

ik vind het echt gewoon megavetjes..

Strava | AP | IP | AW

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:11

Magic666

No one's neighbour!

43.15! Bij Dynabyte!
lekker hoor zo'n klantenkaart..... :)

• M@NIC
Op woensdag 13 februari 2002 20:00 schreef webkabouter het volgende:
Iedereen die het voor de officiele release gespeelt heeft, en dus en illegale kopie heeft, kan mij lekker te pot op. Mensen die zeggen dat de SP kort is net zo en mensen die zeggen dat de grafix sucken ook. }:O

Ik heb hem vandaag voor 47,50 harde euro's gehaald bij Dynatiet en heb hem meteen geinstalleerd. Jeetje mina wat is dat een ruig, gaaf cool megavet spelletje. RTCW valt hier bij 100000x in het niet. Ik zit nu na anderhalf uur spelen op het vliegveld waar ik moet zien te ontkomen nou ja dat doen we dan maar he :)

ik vind het echt gewoon megavetjes..
Amen! :o

Ik ben nu bij (ik denk) de 2de level.
Met dat sneeuw, damn dies vrij pittig hoor....
Klote honden enzo ;(

• Webgnome
ach het is even doorbijten.. die honden maar ach dat is nog niet alles.. die onderzeeer vind ik veel erger.. :)

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 22:43 schreef webkabouter het volgende:
ach het is even doorbijten.. die honden maar ach dat is nog niet alles.. die onderzeeer vind ik veel erger.. :)
Zeker als je uit die onderzeeer komt dan word je gelijk helemaal verrot geknald |:(

• M@NIC
Juist ik moet naar die onderzeeer....
Maar is het trouwens de bedoeling dat die vent direkt dood gaat bij dat hek :?
Ik hou 'm niet levend ;(

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 22:08 schreef ko9 het volgende:
Godver , heb em ook bij de Free Record shop gekocht en ik heb helemaal geen SPR video gehad !! Grrrrrrr.....En ik heb em nog wel bij een maat van me gekocht. Van je vrienden moet je het maar hebben ;(

Het val inderdaad niet mee om uit die submarine te ontsnappen in de hard-mode :(

• CyberTijn
Op woensdag 13 februari 2002 23:52 schreef SirWilliam het volgende:

[..]

Godver , heb em ook bij de Free Record shop gekocht en ik heb helemaal geen SPR video gehad !! Grrrrrrr.....En ik heb em nog wel bij een maat van me gekocht. Van je vrienden moet je het maar hebben ;(

Het val inderdaad niet mee om uit die submarine te ontsnappen in de hard-mode :(
Ja ik heb ook geen video erbij gehad!
Ben hem gisteren wezen halen bij de FRS in A'veen (daar zitten de boekjes nog gewoon in de doosjes >:))

Ik kreeg wel een mooi exemplaar die nog helemaal netjes in het plastic zat, dat vond ik nou wel weer een goeie zet van de FRS ;)

• Webgnome
Op woensdag 13 februari 2002 23:01 schreef warmonger het volgende:

[..]

Zeker als je uit die onderzeeer komt dan word je gelijk helemaal verrot geknald |:(
dat hoeft niet. Als je eruit komt meteen bukken en op alles schieten wat beweegt dan kom je er wel uit.

Strava | AP | IP | AW

• Webgnome
Op woensdag 13 februari 2002 23:03 schreef M@NIC het volgende:
Juist ik moet naar die onderzeeer....
Maar is het trouwens de bedoeling dat die vent direkt dood gaat bij dat hek :?
Ik hou 'm niet levend ;(
Jups dat is de bedoeling.. nou ja zo heb ik het ook gehad en ik kon doorspelen

Strava | AP | IP | AW

• CyberTijn
Ik heb gisteren MOHAA gekocht, geinstalleerd en natuurlijk gespeeld :P. Ik kwam echter van een zogenaamde kouwe kermis terug toen ik online wilde spelen, want de echt goede gameservers (NGI, GiB) draaien allemaal versie 1.10.

Nu is dus het probleem dat deze brave gamer met zijn legale exemplaar van Medal of Honor niet op die servers kan spelen, omdat ik simpelweg geen patch kon vinden!

Er is wel een patch 1.10 uit voor de US versie van MOHAA, is er een manier om die toch op Nederlandse MOHAA te krijgen ? Het is een beetje lullig dat EA nog geen 1.10 patch voor de europese versies heeft uitgebracht ;(

Verwijderd

Ik heb eerder het een en het ander gepost over Lag en Latency bij MoH.

Ik heb een exemplaar van MoH gekocht (alleen in het fucking Nederlands) en met een aanpassing in de registry kan je de US 1.1 patch installeren en gebruiken. Hierdoor hoef je nietv te wachten op de europese uitgave van die patch.

uitleg op http://www.68thsquad.com en dan in het forum....

Voordeel: minder lag e.d.
Nadeel: je krijgt een combi van Ned en Eng, maar zoals de Commander van the 68th Squadron al zei..... Who Cares.....

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-01 23:26
Godverdegodver, ik wacht nog steeds tot ik hem in de post toegestuurd krijg van PC Zone Benelux! :( Zit hier een potje zwaar gefrustreerd te zijn omdat iedereen hem al aan het spelen is, en ik moet wachten tot ik hem eindelijk bij de post krijg!

Heb net maar ff gebeld. Hij schijnt in de post te zitten. Heb vandaag de post al gehad, en daar zat hij niet bij, dus dan maar hopen dat hij er morgen bij zit.... *zucht* Maar van het weekend: GAMENNNNNN!!!!!!

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 10:07 schreef webkabouter het volgende:

[..]

Jups dat is de bedoeling.. nou ja zo heb ik het ook gehad en ik kon doorspelen
Maffo's,

Kijk eens op http://www.mohaa.ea.com en daar kan je uitleg krijgen over de levels en daar zie je dat die mafkees bij het hek door zijn kloten geschoten wordt..... >:)

• M@NIC
Op donderdag 14 februari 2002 13:14 schreef BJ_68th_Squad het volgende:

[..]

Maffo's,

Kijk eens op http://www.mohaa.ea.com en daar kan je uitleg krijgen over de levels en daar zie je dat die mafkees bij het hek door zijn kloten geschoten wordt..... >:)
Hey das geen mafkees hé!
Hij hielp ons wel ff de basis binnen :+

Verwijderd

Als in sorry.............

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02-2025
[b]Op woensdag 23 januari 2002 09:18 schreef M@NIC

Ik naar die gast toe, hij in z'n PCtje kijken, jup 7 Feb.
Ik helemaal gek, dus die vent EA bellen of groothandel ofzo, en het klopt... er was vertraging.
Waarom konden ze niet zeggen :?
ik hoop dat ie vertraging heeft omdat ze nog wat extra levels tot het einde van de oorlog er tegen aan hebben gepleurd! KORT! En dat voor 2 disks

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• CyberTijn
Op donderdag 14 februari 2002 15:12 schreef meelmark het volgende:

[..]

ik hoop dat ie vertraging heeft omdat ze nog wat extra levels tot het einde van de oorlog er tegen aan hebben gepleurd! KORT! En dat voor 2 disks
reken er maar niet op :(

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:40

Type-R

One Minute Shakin

MOH:AA is in het nederlands!! :( :r

http://www.gamers.nl/nieuws/11729

• M@NIC
Op donderdag 14 februari 2002 18:45 schreef Ammie het volgende: