Toon posts:

Usb naar serieel converter voor cradle?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een Usb ---> serieel converter.

Want heb een Usb cradle en wil hem graag op serieel hebben maar om nu een nieuwe serieele cradle tekopen vindt ik een beetje overdreven. Heb al gezocht enzo op internet maar kan eigenlijk nergens de goede vinden mischien dat iemand mij hier kan helpen?

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 22:40
Op woensdag 23 januari 2002 08:04 schreef Wellerpv het volgende:
Ik zoek een Usb ---> serieel converter.

Want heb een Usb cradle en wil hem graag op serieel hebben maar om nu een nieuwe serieele cradle tekopen vindt ik een beetje overdreven. Heb al gezocht enzo op internet maar kan eigenlijk nergens de goede vinden mischien dat iemand mij hier kan helpen?
Volgens mijn kan het alleen van usb (die van het systeem) naar parallel/serieel. Waarom zou je dat eigenlijk willen? Usb is IMHO makkelijker en sneller dan serieel.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 09:51 schreef Dino78 het volgende:

[..]

Volgens mijn kan het alleen van usb (die van het systeem) naar parallel/serieel. Waarom zou je dat eigenlijk willen? Usb is IMHO makkelijker en sneller dan serieel.
Ik wil Palmamp gebruiken in de auto om me mp3 speler te besturen via mijn handspring en dat kan alleen serieel omdat er geen USB versie van is of is er inmiddels al wel een versie van?

• freggel
Moeet het dan perse een cradle zijn? Anders kan je het ook met een connector cable. Die zijn waarschijnlijk een stuk goedkoper dan een cradle.

Ik weet alleen niet of die er ook voor Handsprings zijn. Denk het haast wel. Moet je even op hun site zoeken.

• freggel
Heb al even gekeken, maar ze hebben alleen USB kabels. :( Daar heb je dus niets aan. Kl*te. Misschien dat er imitatie kabels zijn?

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-02 12:18
De host (computer) moet altijd de nieuwe standaard hebben.
USB app aansluiten op seriële 'computer' kan dus niet.

Verwijderd

Topicstarter
das wel klote :(

is er geen andere software ofzoiets? en anders zelf een kabel maken :)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-02 12:18
Op donderdag 24 januari 2002 09:00 schreef Wellerpv het volgende:
das wel klote :(

is er geen andere software ofzoiets? en anders zelf een kabel maken :)
IS niet simpel kabel maken he, USB = 12Mbit, jouw seriële poort: 115Kbit.. moet je dus voor 'vertraging' zorgen..

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:43
er bestaan wel degelijk seriele kabels voor handspring

http://www.stuntprijzen.net/

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 10:55 schreef monkel het volgende:
er bestaan wel degelijk seriele kabels voor handspring

http://www.stuntprijzen.net/
Thnxs!!!!

is niet duur!! :)