Hoi, ik draai nu debian stable met ximian gnome. Ik vind dat wel handig zo, maar wil wel graag naar de unstable (wat meer up-to-date eh). Nu vraag ik me af of dit problemen op gaat leveren met ximian gnome, doet red-carpet het dan nog etc. ? Iemand hier ervaringen mee ?
Waarom redcarpet als je debian en apt hebt??
Ik weet niet of het werkt maar je zult niets missen tov ximian als je de gewone gnome hebt uit unstable/testing
Ik weet niet of het werkt maar je zult niets missen tov ximian als je de gewone gnome hebt uit unstable/testing
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
je kan redcarpet ook via apt-get krijgen, alleen bij mij werkt het niet, hij zegt dat hij niet weet welke dstributie het is..
Bugje van redcarpet en debian unstable. In testing werkt recarpet wel.Op woensdag 23 januari 2002 08:16 schreef it0 het volgende:
je kan redcarpet ook via apt-get krijgen, alleen bij mij werkt het niet, hij zegt dat hij niet weet welke dstributie het is..
Verwijderd
Ik zou sowieso gaan voor Woody (testing) i.p.v. sid (unstable)... Je kunt als je testing draait onderdelen uit unstable halen. (Dus, ook Evolution, Galeon, etc...)...
Heb geen Ximian nodig dus
Heb geen Ximian nodig dus
Hmmm ik heb er even over nagedacht en misschien is het ook weer eens tijd om een clean install te doen. Ik dacht aan gentoo linux. Ik zal eens zoeken wat daar de ervaringen mee zijn.
Pagina: 1