Toon posts:

LAP-top met tv-in en tv-out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag mede tweakers,

Ik zoek voor mijn papa een laptop. ik heb er een hoop gezien. er zijn echter maar 3 eisen aan de laptop en dat zijn:

hij moet niet traag zijn.
hij moet genoeg HD ruimte hebben
EN HIJ MOET , ja MOET, TV-IN en OUT hebben!!!!

en dat laatste kan ik dus tot nu toe bij nog geen laptop vinden. ik weet wel bijna zeker dat Sony (de duurdere versies) het wel hebben, maar das wel een beetje heeeeel duur.. weten jullie misschien een beter oplossing.

Ik hoop het,

Alvast bedankt voor jullie medewerking en antwoorden..

gegroet... *SLET*OeiGuy

Verwijderd

En toch zul je het bij Sony moeten zoeken als je analoge video bedoeld.
Of een extern kastje. Kijk eens op http://www.dazzle.com/main.html of http://www.inside.nl bijvoorbeeld.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik bedoel idd het analoge. ik zal het verhaaltje wel ff vertellen het zit zo:

pa en ik doen modelbouw als andere hobby van mij dus..
mijn pa heeft het nu voor elkaar om een kleine camera in het vliegtuig te krijgen. de ontvanger echter heeft een analoge output. das wel heeeel vervelend. .. en dan te bedenken dat als je het op video band wilt zetten je minsten een video recorder mee moet nemen.. en ook wel makkelijk als je dan een tv bij je hebt. of anders gezegd. geef veel geld uit..

ik dacht meteen aan mijn andere hobby. een laptop .. lekker klein en dan met tv in en out. moet kunnen.. maar ja als ik eht zo zie..

pa had van collega's gehoord dat Gateway laptops verkocht met tv in en out. maar ik heb er nog geen 1 gezien :(

weet iemand anders nog iets???

Verwijderd

Tja, nogmaals, ik zou het zoeken bij een extern kastje. Je bent in totaal een stuk minder geld kwijt (je hebt dan niet zo'n dure laptop nodig, kan ook een simpele zijn) en je bent flexibeler, aangezien je dat ding ook op je thuiscomputer kan installeren. Fast/dazzle heeft er volgens mij eentje die op USB draait en daar ook zijn spanning vandaan haalt. Zie het als een analoge video naar USB adapter.