Ben aan het piere klooien met 2 sql database's om vanuit de ene database data over te zetten naar de ander de mysql data base's staan op verschillende server's alle twee linux waarom wil ik dit ?
S'nachts op +- 3 uur wil ik alles van uit de hoofd database ouder dan 1 dag over zetten naar de server met geschiedenis dir kan wel op een vieze manier maar volgens mij zou het ook moeten werken met een
Code voor VB 6 via Myodbc driver win2000
set db as new connection
set db1 as new connection
INSERT INTO db_geschiedenis.tbl_tabelnaam Select * FROM db1_dag.tbl_tabelnaam WHERE date = '120102' ORDER BY id
krijg hier steeds de melding tabel bestaat niet
als ik op 1 server dit doe dus
INSERT INTO tabelnaamORG Select * FROM tabelnaambestemming WHERE date = '120102' ORDER BY id
dan werkt het wel dus het ligt aan de manier van aanroepen tabel maar hoe wat moet er voor staan en hoe
INSERT INTO ????tabelnaamORG ??????tabelnaambestemming
Uiteraard wordt dit uitgevoerd door db.Execute er voor te zetten.
Heb zo ongeveer het MSDN en weet ik niet wat al door gespit
nul nada over meerdere database's
Eimand een idee??
S'nachts op +- 3 uur wil ik alles van uit de hoofd database ouder dan 1 dag over zetten naar de server met geschiedenis dir kan wel op een vieze manier maar volgens mij zou het ook moeten werken met een
Code voor VB 6 via Myodbc driver win2000
set db as new connection
set db1 as new connection
INSERT INTO db_geschiedenis.tbl_tabelnaam Select * FROM db1_dag.tbl_tabelnaam WHERE date = '120102' ORDER BY id
krijg hier steeds de melding tabel bestaat niet
als ik op 1 server dit doe dus
INSERT INTO tabelnaamORG Select * FROM tabelnaambestemming WHERE date = '120102' ORDER BY id
dan werkt het wel dus het ligt aan de manier van aanroepen tabel maar hoe wat moet er voor staan en hoe
INSERT INTO ????tabelnaamORG ??????tabelnaambestemming
Uiteraard wordt dit uitgevoerd door db.Execute er voor te zetten.
Heb zo ongeveer het MSDN en weet ik niet wat al door gespit
nul nada over meerdere database's
Eimand een idee??