tijden branden met Nero geen RAM meer over..

Pagina: 1
Acties:

• Reda
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 22:10

Reda

HA DO KEN

Topicstarter
Ik brand Cd's met Nero 5.5.6.4 onder win2kSP2 en met mijn plextor 124TS SCSI.

Nu is het volgende het probleem:
wanneer ik grote AVI bestanden op cd wil zetten heb ik ipv 140MB(van de 256mb) werkgeheugen vrij nog maar 3mb vrij. Hierdoor kan ik bijna niet meer internetten tijdens het branden. (iets wat ik vaak doe)

Hoe stel ik dat anders in?

PS. Ik heb de instellingen bij Nero doorgekeken en heb wat instellingen veranderd maar niets hielp.
PS2. Ik heb de search al geraadpleegd.

Verwijderd

Staan je buffer en burn-proof wel aan?

• Reda

Reda

HA DO KEN

Topicstarter
jah buffer staat aan. Burn Proof zit niet op deze brander.

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:23
Draaien er verder nog progjes? Ik had nl ik grote problemen met nero icm statbar.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-04 07:52

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik had hetzelfde, Nero5.5 & XP. Bij het branden liep mijn 512Mb helemaal vol (er was maar 120 in gebruik voor het branden) gewoon elke paar seconden weer 12 meg ram eraf... Heel vaag, weet nog niet waarom dat was, maar het branden ging wel succesvol, en hij ging toen mijn ram eenmaal vol was niet vrolijk al hdd swappend door... Foutje van Nero?

• Reda

Reda

HA DO KEN

Topicstarter
'k heb dus geen idee..

maar dit kan toch niet zomaar, veel van ons gebruken nero en willen dan tegelijk nog kunnen internetten.

en nee ik heb verder geen programma's draaien (had ik ook getest)

mijn cd's zijn wel succesvol gebrand, maar ik heb liever dat hij 120 mb overlaat om te kunnen internetten en mp3's te kunnen draaien.

iemand?

Verwijderd

Zelf gebruik ik 5.5.5.1 en XP en daarmee heb ik dat probleem ook gehad, lag eraan dat een een virusscanner draaide (niet aangedacht want geen taskbaricon) die dus heel vrolijk steeds alle files scande en deze niet weer los liet... ik weet het klinkt heel wazig maar is u opgelost --> nieuwe versie van Virusscan en paar 100 meg meer RAM

• Reda

Reda

HA DO KEN

Topicstarter
hmm
Ik heb wel Norton 2002 draaien?
ligt het daar misschien aan?
Pagina: 1