Verwijderd

Topicstarter
K'wil over een jaartje een vette wereldreis maken..maar dat kan/wil ik niet zonder een wreed aantal cd's. Op een gewone cd zouden dat er evengoed een stuk of 40 worden (400 albums).

Eentje met hd is geen oplossing omdat ik ook graag cd's in de landen zelf koop, en die wil ik wel graag afspelen.

Daarom deze vraag, ik zou in geval van dvd's(9.4gb) maar iets van 4 stuks mee moeten nemen!!

Weet iemand daar iets over? En waar zijn ze te verkrijgen?

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Als ik het mag vragen al zouden die dvd mp3 discmans bestaan hoe wil jij dual layer dvd recorden ??? Nee dat gaat niet dus je zit vast aan "4,3 gig". Je kan beter 1 mp3 man halen met hd en een aparte discman...

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:02

Tarin

Just plain weird.

No offence hoor, maar is 400 albums voor een jaar niet een beetje veel?
Ik bedoel.. met een stuk of 60 zou je toch een aardig eind moeten kunnen komen? (behalve natuurlijk als je non-stop luistert, maar goed.. 60 cd's.. dat is ~60 uur muziek)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Verwijderd

Topicstarter
Nee hoor,

Ik zal echt niet elk album helemaal beluisteren. Beetje zappen tussen al de albums. Daarnaast zal ik veel gaan luisteren omdat ik ga fietsen!

Ik denk een combi tussen een discman en de Archos Jukebox Multimedia ideaal is. De Archos is echt ideaal!! Handig voor mijn digitale camera _>kunt er foto's opslaan EN kan een 40 gig in!!