PSU Buiten de systeemkast plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWizzard
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-01 01:41

TheWizzard

Everything we R will never die

Topicstarter
Hallo allemaal...
Ik heb een vraagje over het buiten de systeemkast plaatsen van m'n PSU. Ik heb net min of meer m'n case mod afgerond..dwz..ik heb zo'n ruitje in m'n kast gemaakt en ik hem m'n kast een ander kleurtje gespoten. Maar nu lees ik steeds dat het ook mogelijk is, en dat het ook best wel veel gedaan wordt, om de voeding van de pc kast buiten de kast te plaatsen. Hoe doe je dit en hoe maak je hem dan vast. En wat zijn de voordelen en vooral wat zijn de nadelen. Waar moet je op letten en hoe kan ik hem het beste vastmaken. Nou dat zijn een hoop vragen...maar ik ben van mening dat als je iets doet dat je het dan beter meteen goed moet doen, vandaar dat ik jullie hulp ook vraag.
Het gaat trouwens om een 400 watts voeding. En op welke manier/stand kan ik de voeding het beste buiten de kast plaatsen?

Alvast enorm bedankt voor jullie hulp.

Wizzard

[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/2802719.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:37
nadeel is denk ik dat je er voor moet zorgen dat je er andere outtake fans in maakt want die van de voeding dat is in sommige systeem maar de enigste fan in het hele systeem (op die van de proc na)

Ik heb het wel eens op een plaatje gezien dat iemand gedaan had maar die had meer de voeding naar achtergeschoven zodat die zeg maar uit de kast hangt

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16889

scheelt ruimte... daarom heb ik het gedaan, je cpu heeft net wat meer "ademings " ruimte voor fanns ed. Ik heb em achterop gehangen door het boren van 4 gaatjes in de psu, op de plaatsen waar aan de andere kant de gaatjes ook zitten. de gaatjes iets te klein boren zodat een standaard pc-schroefje erin tapt. eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWizzard

TheWizzard

Topicstarter
aha..dat komt dan wel mooi uit want ik heb zo'n 7 extra fans erin gezet...'t maakt wel stukken meer lawaai maar dat neem ik maar op de koop toe....

Maar kan ik niet gewoon de voeding omdraaien, zodat ik de voeding aan de binnenkant van de kast vastschroef? of ik heb al zitten denken dat ik hem verticaal aan de kast plak met een lijmpistool en van onderen een klein gleufje overhoud waardoor ik de kabels weer binnenin de pc schuif...of is dat niet echt wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWizzard

TheWizzard

Topicstarter
dus dat de voeding dan wel buiten de kast hangt maar ik gebruik gewoon dezelfde gaatjes als dat de voeding binnenin de kast zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16889

dan zit je weer met de kabels, die zijn nooit lang genoeg.....
Pagina: 1