CUSL2-C met PIII-1000MHz en Super-Orb

Pagina: 1
Acties:

• Ethan_Hunt
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11-2019

Ethan_Hunt

En nu eerst... een biertje!

Topicstarter
Momenteel heb ik op mijn mobo een PIII-1000MHz draaien.
Met zogenaamde standaard-koeler. Het hele geintje draait volgens MBM5 op 36 graden Celsius. Niks mis mee, maar...

Ik heb van iemand een goedwerkende SuperOrb gekregen en deze koeler (geschikt tot 1,2 GHz) is vele malen mooier en naar het schijnt koeler dan de standaardkoeler.
In verband met wat overclock aspiraties :P heb ik geprobeerd de Orb op de processor te krijgen, maar helaas. Er zitten wat condensatoren in de weg. :(

Is er iemand die een dergelijk combi ook heeft die me kan vertellen of ik de condensatoren slechts licht hoef weg te buigen of dat ik de Orb zal moeten bijveilen? :?

Proud [DPC]Clan_Delft member
Specs: AMD Athlon 64 X2 4400+ | ASUS mobo | 4x 1024MB PC6400 DDR2
Voor uitgebreide specs zie http://specs.tweak.to/2994

• Maarce
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 14:33
Ik heb datzelfde mobo en ook een superorb, en met een beetje wegbuigen van de condensatoren kom je een heel eind. Het blijft een beetje geweld gebruiken >:) maar het past best...

Verwijderd

orb is nix......... ga dan voor een pep66T , hoef je nix weg te buigen en zijn je temps veel lager dan met een orb

• Maarce
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 14:33
Ik heb datzelfde mobo en ook een superorb, en met een beetje wegbuigen van de condensatoren kom je een heel eind. Het blijft een beetje geweld gebruiken >:) maar het past best...

Verwijderd

das een heeeele knappe dubbel post vriend !!! :P

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

LOL :)

maar ff over die orb's:

probeer em er eerst maar eens op te krijgen (vet onhandig)
kijk eens naar de koelresultaten (hier :( )
trek je conclusies

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

orb maakt HERRIE

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 10:06

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Ik heb ook een CUSL2-C & P3-1000. (wereld combinatie trouwens! :))

Boxed CPU, dus met Intel heatsink & fan. Overgeclockt naar 1170MHz, en met }:O maar zo'n 39/40 graden.

Dus ik zie niet in waarom je een lawaaischoppende Orb er op wil zetten...

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 23:54 schreef Shove_it999 het volgende:
LOL :)

maar ff over die orb's:

probeer em er eerst maar eens op te krijgen (vet onhandig)
kijk eens naar de koelresultaten (hier :( )
trek je conclusies
En dan heb je het nog niet eens over het er weer af krijgen
>:)

Verwijderd

De boxed koeler van intel is heel erg goed en lekker stil. gewoon houden. Wel ff de koelpasta vervangen :)

• Ethan_Hunt
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11-2019

Ethan_Hunt

En nu eerst... een biertje!

Topicstarter
Bedankt jongens, ik ga eens even achter nieuwe koelpasta aan, en dan eens kijken wat de processor er van vindt. :P

Proud [DPC]Clan_Delft member
Specs: AMD Athlon 64 X2 4400+ | ASUS mobo | 4x 1024MB PC6400 DDR2
Voor uitgebreide specs zie http://specs.tweak.to/2994

Verwijderd

superorb sucks

Verwijderd

ik heb zelf op me amd duron een orb zitten maar ik vind het een lawaai maken ik moet me boksen heel hard hebben wil ik me dvd goed horen en hij is er echt moeilijk op te krijgen

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 21:02 schreef Scudo het volgende:
superorb sucks
heb er bijna een gekocht :o

toch maar een Coolermaster EP56l11 gekocht (lekker goedkoop) en er een Thermaltake Volcano 6 fan (gekregen van kameraad, thanx!) opgezet. heerlijke combi, maar wacht op m'n delta...

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Ik heb ook een paar maanden een SuperOrb gehad, maar ik vond em mooi kut.
Ten eerste kon door de hoogte van de cooler mn mobo tray niet meer uit uit of in mn kast met dat ding erop en moest ik em dus in de kast monteren.(Inwin Q700)
En hij koelt helemaal niet zo goed. (Wat versta je trouwens onder een "standaardcooler"?)
En hij maakt nog herrie ook.

Heb nu een Fop-32, en die doet het prima.
41 graden met kast dicht en geen extra coolers hehalve de standaard InWin voeding fan.
Pagina: 1