Welke voeding is beter: A-open P4 of Codegen P4 ?

Pagina: 1
Acties:

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
Ik heb hier een Codegen-voeding liggen voor een P4 en donderdag krijg ik een A-open binnen.... welke zou stiller zijn? A-open of Codegen?

Probleem is dat die Codegen maar 250watt is en die A-open 300 watt... Ik heb net die codegen in een p4-systeem gehangen en 't viel mij op dat ie echt behoorlijk stil is! Vd A-open weet ik dat nog niet.

Iemand ervaring?

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-07 14:08
[HearSay mode]

Die A-Open voedingen schijnen niet zo superstil te zijn, maar wel kwalitatief goed.

[/HearSay mode]

Zelf heb ik er dus geen ervaring mee, maar mijn indruk, aan de hand van hetgene dat ik heb gelezen, zijn die A-Open voedingen wel goed.
Als je btw meer dan alleen een HD en een CD-rom drive bij die P4 hangt, zou ik toch voor de A-Open gaan, en misschien zelfs voor een iets zwaardere.

Als je perse een hele stille kast wilt, moet je de search gebruiken, en zoeken op "voedingen" of "enermax".

http://gathering.tweakers.net/forum/find ;)

Verwijderd

Als je de A-open binnen hebt, kijk dan ff op de stikker hoeveel ampere dat ding geeft bij 5 volt en 12 volt. Maar als die codgen goed werkt en dus zwaar genoeg is voor het door jouw te bouwen systeem, dan gebruik je die mooi :).