Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

SInds enige tijd is doet m'n display van m'n 8210 weer vreemd. Zodra ik het frontje er op zet, valt de display helemaal weg.

Wat is hiervan de oorzaak en is dat zelf te fixen?

/me

Verwijderd

Heb ik ook gehad.. elke keer schermpje garbled.

Laten repareren onder garantie, schijnt heel vaak voor te komen.

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-01 22:32
maar je moet het ook makkelijk zelf kunnen....

weet iemand waar ik de ledjes kan bestellen en heeft iemand ervaring hoe dit gemaakt moet worden.

Kan ik mooi mijn oude 8210 aan mijn broertje kwijt (T68 rulezz ;) )

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 23:15 schreef vries335 het volgende:
maar je moet het ook makkelijk zelf kunnen....

weet iemand waar ik de ledjes kan bestellen en heeft iemand ervaring hoe dit gemaakt moet worden.

Kan ik mooi mijn oude 8210 aan mijn broertje kwijt (T68 rulezz ;) )
Die ledjes kun je bijna overal wel bestellen. Zie ook faq.

http://www.gsm-tuning.nl/

Hier staat trouwes wel duidelijk uitgelegd hoe je het moet doen, met foto's enz. :)

Verwijderd

He robstop, je kan proberen om over je schuimtape in je frontje nog een dun laagje schuimtape te plakken. Ik heb die van een vriendin ook laatst zo "gerepareerd" en zij heeft sindsdien geen last meer gehad. Je moet em wel ff uitzetten, want als je telefoon aanstaat als jem opend, kun je ook een scrambled display krijgen.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-02 08:44
Heeft iemand trouwens met de 8210 ook het probleem dat de accu zeer snel leeg is (dat de foon dat aangeeft ??) De 8210 van een vriend van mij geeft al snel aan dat de accu leeg is, foon valt uit, zet je 'm weer aan, en hij geeft weer aan dat de accu vol is. Dit doet ie ook met een nieuwe accu, oftewel, geen probleem met een gare accu.

Die 8210 is overigens maar een gare kl*tefoon met al die problemen zeg. Zijn displaytje was ook al vernaaid.

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:12
hmm,
is inderdaad bekend probleem,
heb t zelf ook gehad, laten repareren, en n maand later weer t zelfde probleem...
heb nu een heel klein stukje papier in het gaatje waar het frontje op de telefoon vastklikt gedaan, hierdoor staat t frontje er iets vanaf, dat helpt wel.
maar ook wel interessant die oplossing van dat schuimtape,
iemand pics daarvan? das vast een mooiere oplossing dan mijne..
en over die accu,
accus van 8210 gaat maar iets van een jaar mee, daarna worden ze brak, dus gewoon een nieuwe kopen...
mzl

Verwijderd

Het beste wat je hier aan kan doen is: nieuwe tel kopen

De nokia 8210 is een van de slechtste mob altijd. Mijn mening :)

Verwijderd

He onne,
ik heb toen dubbelzijdig acrylaat schuimtape van 3M gebruikt. Is bij vrijwel elke werkgever te verkrijgen ;) De afdeklaag welke verwijderd moet worden om hem dubbelzijdig te laten kleven moet je laten zitten. Anders gaat je frontje er niet meer af.

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Ik had het ook! Ben bezig met m'n 3e 8210, bij de nokiawinkel stonden er 5 mensen voor&achter me met hetzelfde probleem(enkele 8850s) Maar het kan ook opgelost worden door een dikker raamrubbertje!!

Zie stuntprijzen

edit:
onder onderdelen

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:12
Op woensdag 23 januari 2002 17:00 schreef noki_JA het volgende:
He onne,
ik heb toen dubbelzijdig acrylaat schuimtape van 3M gebruikt. Is bij vrijwel elke werkgever te verkrijgen ;) De afdeklaag welke verwijderd moet worden om hem dubbelzijdig te laten kleven moet je laten zitten. Anders gaat je frontje er niet meer af.
thnx, k ga t direct proberen!!! :P

Verwijderd

uch me too ik had ondertussen al 3x 8210 gehad , waarschijnlijk heb je pech gehad dat je nog een ouwe versie van de 8210 hebt want de nieuwe versie's (die met een gouden oranje kleur) hebben dit probleem niet meer.
deze die ik nu heb werkt nog steeds goed zonder prob's ..
vind het nog steeds 1 van de mooiste nokia's tot nu toe
8310 vind ik de speels !! lijkt wel een toy for kids :P

Verwijderd

Topicstarter
Yo! Bedankt voor de reacties! Vet handig! (Een beetje laat, maarja... ik zit maar weinig op internet zo tijdens m'n stage)

Ja, het is al de 3e keer dat m'n display zo doet. Echt allesbehalve fijn, en m'n foon weer twee maanden krijt zijn aan nokia is niet een optie

/me

Verwijderd

Topicstarter
Wat betreft de accu trouwens: Ik heb mijn telefoon nu anderhalf jaar en m'n accu doet het nog steeds prima hoor. Daar staan die Lithium Ion accu's ook om bekend (ze worden nauwelijks lui)

Verwijderd

ik wil je telefoon kopen voor 25 euro!! icq me

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op zaterdag 26 januari 2002 18:26 schreef Coolie het volgende:
vraagt hij hiervoor?? nee,..en 25 Euro..pffeeww krent! |:(

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 18:26 schreef Coolie het volgende:
Mooie deal zou dat zijn, dit is btw weer typisch een bug van de nokia's display troubles :P :+

Verwijderd

Topicstarter
Hahaha

Geinig.... M'n telefoon is wel wat meer waard dan dat, en met een spacer er tussen doet ie het weer goed hoor.

Rob

• PWA
  • Niet online

PWA

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
Sorry hoor maar dat raamrubbertje van www.stuntprijzen.net is echt helemaal niks, dat ding is 4mm x 2mm x 1mm!! Ik heb gewoon heel die rubber eraf gerukt en hij is weer 100%!! Had ik beter 2 maanden eerder kunnen doen; "Beetje DOM!"

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik wil even het sprookje dat een 8210 per definitie stuk gaat de wereld uit helpen! :) Ik heb er ook één, alweer ruim een jaar, en hij is nog steeds perfect, lekker klein, IR, modem, ik wil (nog) niet anders.. :)

...ja, misschien een 6310, als ik geld heb, en 'm niet te groot vindt...

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-03 16:56

Neoz

Neoz & Hobbes

Ik hoor ook altijd van mensen dat het zo`n brakke telefoon is ik heb hem nu al een jaartje en nog geen enkele problemen mee gehad zoals jullie ik heb wel een verkeerde software versie , als ik IR gebruik dan loopt hij 1 uurtje erna vast maar dat word binnenkort verholpen met een nieuwe firmware :)

Serve The Humanity , Be Server

• PWA
  • Niet online

PWA

Heel die zwarte rubber eraf rukken is helaas geen optie, hij heeft alweer 1 week vreemde acties...

sorry for the kicking and stomping
Op donderdag 31 januari 2002 10:01 schreef PWA het volgende:
Sorry hoor maar dat raamrubbertje van www.stuntprijzen.net is echt helemaal niks, dat ding is 4mm x 2mm x 1mm!! Ik heb gewoon heel die rubber eraf gerukt en hij is weer 100%!! Had ik beter 2 maanden eerder kunnen doen; "Beetje DOM!"

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-03 16:44
(jarig!)
[topic=405565]

daar staat de oplossing die ik gebruik, en nog steeds werkt. (Karton rulezzz)

• PWA
  • Niet online

PWA

Let op oud topic!

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Op donderdag 31 januari 2002 10:01 schreef PWA het volgende:
Ik voel me weer eens een beetje dom! :+ Deze keer heb ik maar dat rubbertje van www.stuntprijzen.net eronder gelegd en hij werk alweer alweer 1 hele week 100%!

Dit is hopelijk mijn laatste post in dit topic....
Pagina: 1