There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't
Verwijderd
heb ik ook gehad.
Er bestaat wel een patch voor WinXP van IOMEGA, die de zip in PIO nr 4 zet, zodat de ZIP wel goed werkt.... 't komt namelijk door de VIA82C686A/B/C chipset, daar zit een bugje in....
Maar daar verlies je natuurlijk wel snelheid mee.
Over linux, zijn er nog (naar mijn mening) geen patches.
Suc6
Er bestaat wel een patch voor WinXP van IOMEGA, die de zip in PIO nr 4 zet, zodat de ZIP wel goed werkt.... 't komt namelijk door de VIA82C686A/B/C chipset, daar zit een bugje in....
Maar daar verlies je natuurlijk wel snelheid mee.
Over linux, zijn er nog (naar mijn mening) geen patches.
Suc6
Probleem met die VIA IDE busmaster drivers altijd: Je ZIP werkt wel, maar je fikker niet 
Klasgenoot heeft precies hetzelfde: nu met die patch eindelijk een werkende ZIP, maar grote filetransfers of een CD'tje fikken geeft direct een BSOD
Ik heb sindskort zelf ook een ZIPdrive (gekregen), moet nog ff kijken wat ie doet op mn MSI K7TTurbo. Desnoods knal ik em op de RAID controller en maak ik er een removable RAID-1 device van
Klasgenoot heeft precies hetzelfde: nu met die patch eindelijk een werkende ZIP, maar grote filetransfers of een CD'tje fikken geeft direct een BSOD
Ik heb sindskort zelf ook een ZIPdrive (gekregen), moet nog ff kijken wat ie doet op mn MSI K7TTurbo. Desnoods knal ik em op de RAID controller en maak ik er een removable RAID-1 device van
wat bedoel je met langzamer......?
wordt de zip langzamer, of het gehele systeem???
en we hebben ook branders, dus werken die dan nog wel..........
alvast bedankt
wordt de zip langzamer, of het gehele systeem???
en we hebben ook branders, dus werken die dan nog wel..........
alvast bedankt
There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't
Pagina: 1