Toon posts:

vob_01_1.ifo file uitlezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb weer eens een dvd van metallica naar mijn hd gezet zodat ik niet altijd die dvd moet zoeken en ik zeker niet dat irritante piepje hoor wat mijn dvd speler maakt. Maar nou is er bij deze dvd het volgende probleem, het naar de hd kopiëren gaat allemaal goed alleen video_ts.ifo kan ik niet inlezen met de programma's die ik tot nu toe had. Ik krijg dan een reeks foutmeldingen, open ik echter vob_01_1.ifo in mpegflask dan kan ik die wel openenen met alle functies. Nu wil ik ze niet omzetten naar divx ofzo want dat betekend kwaliteitsverlies, maar goed weet iemand toevallig een player die een ifo file kan openen en dan niet alleen de video_ts.ifo file.

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Welk OS, welke software heb je geprobeerd???

vragen, vragen en nog eens vragen. :)

Verwijderd

Topicstarter
win xp, en ik heb proberen te rippen met claddvd en smartripper, beidden hetzelfde effect die video_ts.ifo is iets corrupt mee ofzo, maar goed het enige wat ik wil is een player ide vob_01_1.ifo opent ipv video_ts.ifo

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hmmm... onder linux zou ik je kunnen helpen, in XP niet ben ik bang.
Kan het wel proberen natuurlijk ;)
Onder linux moet je decss gebruiken om encrypte dvd's toch te kunnen afspelen (ook als je een legale DVD hebt), daarom vind ik het gebruik van decss legaal >:)
maar ontopic: decss zal ook wel in een win32 binarie te krijgen zijn. Zoek er eens op, zal vast wel vaker gevraagd zijn.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar die dvd staat al gedecrypt op mijn hd, alleen ja hij opent die video_ts file niet, ik wil graag de functies van dvd bewaren, de hoofdfile video_ts.ifo is dus het menu, alleen het hoofdmenu vind ik nou niet superbelangrijk zolang ik maar alle functies zoals ondertiteling kan neerzetten, ik moet dus echt gewoon programma hebben om vob_01_1.ifo te openen en dan chapter 1 af te spelen

Verwijderd

www.doom9.org

btw beetje illegaal ;)

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al gekeken, en er is trouwens niks illegaals aan die site, alleen dat er software op staat waar je illegale dingen mee kunt uitvoeren >:)
Pagina: 1