Toon posts:

-1 onzin?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gebeurt nogal eens dat ik in de reacties dingen tegenkom die geen troll, flamebait of off-topic zijn, maar gewoon onzin. Klok-klepel verhalen, een opmerking zonder argumentatie, dat soort dingen.

Nu zie je vaak dat, omdat veel mensen niet weten dat het onzin is en het er nu eenmaal erg interessant uitziet, dit soort reacties flink omhoog gemod worden, terwijl iemand die dit rechtzet vaak een "overbodig" voor z'n kiezen krijgt.

Het zou prettig zijn als je dit soort dingen als "onzin" kan bestempelen.

Dit heeft natuurlijk wel een nadeel: je gaat op inhoud modereren, maar misschien kan dat opgelost worden door een post pas als "onzin" te markeren als een bepaald aantal mensen het als "onzin" bestempeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Een soort -1 Je praat poep zou mooi zijn.

Ik krijg net te horen dat dat er vroeger ook was. Waarom iset opgedoekt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Het lijkt me beter dat als jij iets onzin vind jij dit met een mening beargumenteerd en niet met mod punten, zo snapt de poster van het bericht ook wat er fout is. Als iets echt grote onzin is voldoet imo een -1 overbodig prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 23:26 schreef Heineken het volgende:
Het lijkt me beter dat als jij iets onzin vind jij dit met een mening beargumenteerd en niet met mod punten, zo snapt de poster van het bericht ook wat er fout is. Als iets echt grote onzin is voldoet imo een -1 overbodig prima.
Daar heb je inderdaad gelijk in, maar zoals ik al zei, het gebeurt nogal eens dat degene die zoiets opmerkt hoog gewaardeerd wordt, terwijl iemand die dit verbeterd weinig punten krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 23:29 schreef jeroenr het volgende:

[..]

Daar heb je inderdaad gelijk in, maar zoals ik al zei, het gebeurt nogal eens dat degene die zoiets opmerkt hoog gewaardeerd wordt, terwijl iemand die dit verbetert weinig punten krijgt...
edit:

Hoe heb ik dit nu weer voor mekaar gekregen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op dinsdag 22 januari 2002 22:45 schreef jeroenr het volgende:
Het gebeurt nogal eens dat ik in de reacties dingen tegenkom die geen troll, flamebait of off-topic zijn, maar gewoon onzin. Klok-klepel verhalen, een opmerking zonder argumentatie, dat soort dingen.
Daarom is er de overbodig en de off-topic tag >:)
Nu zie je vaak dat, omdat veel mensen niet weten dat het onzin is en het er nu eenmaal erg interessant uitziet, dit soort reacties flink omhoog gemod worden, terwijl iemand die dit rechtzet vaak een "overbodig" voor z'n kiezen krijgt.
Helaas is niet iedereen even goed in het mod-gebeuren, daardoor is er o.a. /16 :P
Het zou prettig zijn als je dit soort dingen als "onzin" kan bestempelen.

Dit heeft natuurlijk wel een nadeel: je gaat op inhoud modereren, maar misschien kan dat opgelost worden door een post pas als "onzin" te markeren als een bepaald aantal mensen het als "onzin" bestempeld hebben.
Binnenkort ( :P ) komt de PowerModder eraan en daarmee kunnen we ervoor zorgen dat zulk posts goed komen te staan en mochten ze dermate slecht zijn dan kunnen ze nog altijd getrashed worden >:)

[topic=292297]

In TMF hoef je niet je topic na 5 minuten omhoog te kicken, wacht een dagje af en wees versteld wat er dan instaat
Pagina: 1