Nokia 8310, 6510 of Siemens C45???

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:50
Pfff, ik weet het niet meer. M'n C35i heeft na een dik jaar trouwe dienst nu toch serieuze accu problemen. Ik had hem gratis gekregen (WAP@UT) en vond hem toch al niet mooi. Wel fijn overigens. Nu wil ik dus een nieuwe. Maar welke???

Ik dacht eerst aan de C45. Met wit frontje (Cool Sky) ziet'ie er erg leuk uit. Mooi display ook. Wat ik er van gelezen heb Siemens kwaliteit en daar heb ik wel vertrouwen in.

De 8310 denk ik ook over na. Mooi toestel, FM radio, hoog gadget gehalte. Is dat wat waard? Misschien wel. Maar er lijken toch veel problemen te zijn met deze foon, vooral op software gebied. Dat zal toch wel een keer opgelost worden lijkt me. Erg lange standby tijd is ook een plus natuurlijk.

Toen zag ik de 6510. Wow, wat een design!!! Daar voel ik nog het meest voor eigenlijk. Nog goedkoper dan de 8310 ook. Echter, hij is nog niet uit (toch?). De standby tijd is wel wat korter dan de 8310, maar langer dan de C45. Maar gezien het feit dat de 8310 grote software problemen had bij de introductie (en nog steeds???), zou de 6510 dat dan ook niet hebben?

Mijn verstand zegt me dat de C45 de beste optie is, het goedkoopst en kwaliteit. Toch vind ik uiterlijk ook erg belangrijk en de 6510 is dan gewoon super. En de 8310 vind ik ook mooier dan de C45.

Help mij eens met jullie suggesties en eventuele 8310/C45 ervaringen please... :'(

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

[search=8310]
[search=nokia 8310]
[search=welke gsm]
[search=siemens c45]

ga zow maar ff door :) dit komt laatste tijd vaak langs dus probeer eens goed te zoeken :)

Verwijderd

Zelf heb ik gisteren de Siemens S45 gekocht. Echt perfect toestelletje! Je kan er echt alles mee. Je kan je gesprekken opnemen. Memorecorder, GPRS, Handsfree INfrarood (IRDA) Siemens levert er standaard een datakabel bij. :0

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:35

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ok, dit moet natuurlijk geen flame worden....
ff denken >:)

Nee, ik heb zelf de 8310, echt een lekker toestel. De voordelen zijn:
*Goede menubesturing (zoals meestal wel het geval is bij Nokia)
*Lekker klein
*Goede lange standby-tijd
*Mooi blauw/wit backlight :9
*Goede nieuwe features (GPRS/Radio/Memorecorder)
*Infrarood

Nadelen:
*Af en toe vastlopers, maar is niet irritant
*Telefoon word trager als hij voller staat met sms'jes en telefoonnummers (al kunnen er 150 SMS'jes en 500 namen met elk 5 nummers in het geheugen, dus snel vol zal die niet zijn)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:50
Op dinsdag 22 januari 2002 22:43 schreef mafiasven het volgende:
[search=8310]
[search=nokia 8310]
[search=welke gsm]
[search=siemens c45]

ga zow maar ff door :) dit komt laatste tijd vaak langs dus probeer eens goed te zoeken :)
Dat heb ik ook wel gedaan hoor, maar de meeste dingen die ik vond waren niet echt recent, vandaar. :)

Bedankt voor de reacties zover. Wat ik me nog afvraag, heeft elke Nokia firmware problemen bij haar (;)) introductie?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

en toch...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.