Toon posts:

Cistron overstap vanaf KPN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo Tweakers,

Als het goed is heeft KPN de brief voor opzegging per 1-2-02 al binnen. Dat betekent dus dat ik per die datum van mn ADSL af ben. Heeft iemand dan enig idee hoe lang het nog gaat duren totdat Cistron alles klaar heeft en ik weer het net op kan (formulier is ook al bij Cistron als het goed is)

Nog een vraag; Krijg je automatisch bericht voor die tijdelijke dail up account, of moet je ze persoonlijk gaan bellen voor dat ding :)

Greetz.

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

Cistron: 4 tot 6 weken (zeiden ze via mail)

Welk abbo ga je nemen?

Putting the bit in Biton since 1997

Verwijderd

Topicstarter
Is het de bedoeling dat je in Fase 3 Cistron je telefoonnota stuurt of zoeken ze die zelf bij KPN op?

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:20
Moet je zelf versturen (of faxen)....

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:43

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Vorige week donderdag mijn opzegging bij KPN/aanmelding bij Cistron op de bus gedaan...

Nog niks gehoord/ontvangen en gelukkig nog steeds internet (ik las dat KPN het soms al direct afsluit ipv per 1 februari)

Dit dus.

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:20
Trackingnummer opgeschreven (of kopie van aanmeldformulier gemaakt?)? Vul deze in op http://www.cistron.nl/broadband_status/broadband_status.shtml

Verwijderd

Topicstarter
Heb vanmiddag die rekening naar Cistron gefaxt.

Eerst had ik m gescand (in kleur) en gemaild. Blijkbaar is dat voor KPN niet geldig dus heb m daarna nog ff op de fax gezet. Nu maar hopen dat ze m binnen hebben.

Kan niet wachten op die hogere snelheid :9~
Pagina: 1