Speed limit probleem met G6 FTP Server

Pagina: 1
Acties:

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb nou tijdje een FTP draaien hier thuis en nou had ik als download speed limit 8kb (8192bytes) ingesteld zodat ik zelf ook nog 8kb overhou (Chello). :)
Dit werkt goed, maar nu wil ik een upload dir hebben waarin je onbeperkt kan uploaden, dus met 1.5mbit. Maar als ik bijv 9999999bytes invul als limit kan ik toch maar met die 8kb/sec uploaden.
Vroeger heeft het wel zo gewerkt, maar krijg het nu met geen mogelijkheid meer aan de praat. Ook een her-install werkte niet. Voor specs enzo zie me homepage. :)

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 04:17

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Ik heb net ff getest, maar ik kan gewoon per user de up/download speed instellen. Niets moeilijks aan?

• Aikon
  • Niet online
Op dinsdag 22 januari 2002 22:31 schreef Fatamorgana het volgende:
Ik heb net ff getest, maar ik kan gewoon per user de up/download speed instellen. Niets moeilijks aan?
jah klopt, alleen hij houdt zich er dus niet aan.
dus ik stel in:
down = 8kb/sec
up = 9999999kb/sec
en dan kan je toch maar met 8kb/sec uppen :?

• Fatamorgana
  • Laatst online: 07-08 04:17

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Heb je al eens getest als je bv de upload speed op 100KB/sec zet en de download op 1 KB/sec of het dan wel werkt?

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:14
Kun je je vraag even wat beter formuleren ? Wil je dat men bij jou met 1.5 mbit wil uploaden ? Als dit de vraag is dan wijs ik je even op je limiet van 8KB ...

edit:
Typefout

-

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Op dinsdag 22 januari 2002 23:07 schreef Aikon het volgende:

[..]

jah klopt, alleen hij houdt zich er dus niet aan.
dus ik stel in:
down = 8kb/sec
up = 9999999kb/sec
en dan kan je toch maar met 8kb/sec uppen :?
jouw download stream is iemand anders z'n upload, jij zet dus JOUW download op 8kb/sec

Draai die waardes eens om :)

Ey!! Macarena \o/

• Ed.
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Hij heeft het nu goed staan.

Voor hem downen is voor de ander uploaden, en
Ik heb nou tijdje een FTP draaien hier thuis en nou had ik als download speed limit 8kb (8192bytes) ingesteld zodat ik zelf ook nog 8kb overhou (Chello).
bedoel je mee dat je zelf ook nog 8kb ergens kan uppen? (voor welk doel? games ofzo?)

Het is trouwens niet echt aan te raden om een FTP server te beginnen als anderen dus maar 8kb/s max kunnen halen. En deze waarde moet je ook nog eens delen door de hoeveelheid personen die op je FTP aan het rondsurfen zijn... dat wordt dus slakkensnelheid.

Maar onthoud dat voor mensen die van je FTP iets downen het voor jouw uppen is, en voor mensen die wat bij je uppen, het voor jou downen is, dan kom je er wel uit :)

• Aikon
  • Niet online
Dat downen en uppen beetje verwarrend is zeg maar weet ik, maar als ik het omdraai heb ik het ook. Het heeft ook gewoon gewerkt eerst, ik weet hoe ik het moet instellen alleen het werkt gewoon niet :?

• Ed.
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

installeer 'em anders ff opnieuw

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Probeer het ff door die waardes om te draaien, anders zou ik em maar opnieuw installeren!

|Specs|

• Aikon
  • Niet online
Op woensdag 23 januari 2002 18:04 schreef Korn21 het volgende:
Probeer het ff door die waardes om te draaien, anders zou ik em maar opnieuw installeren!
lees het topic eens door, dat heb ik allebei al geprobeerd :)
Pagina: 1