Wat is voor een beetje schoolwerk en surfen nou de beste, en kom ik ook in combo met een mobo goedkoop uit ?
Duron en celeron zijn qua prestaties volgens mij gelijkwaardig. Duron is goedkoper.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Neem eens een kijkje in de [topic=386463/1/50] thread....
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Hehe, celeron en duron gelijkwaardig?
GO FOR AMD!!
Duron is sneller dan zijn concurrent, en goedkoper. Ik wist wel wat ik koos:)
GO FOR AMD!!
Duron is sneller dan zijn concurrent, en goedkoper. Ik wist wel wat ik koos:)
Yeah right:Op dinsdag 22 januari 2002 22:25 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Duron en celeron zijn qua prestaties volgens mij gelijkwaardig.

en

De Duron is goedkoper, dus trek je conclusie.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Duidelijk Duron. 
Veel sneller en goedkoper.
Veel sneller en goedkoper.
Neem wel een Duron 1000MhZ of meer, dit heeft volgende voordelen :
Het is een morgan core dewelke meer geavanceerd is dan de oude spitfire core, minder warmte produceert (stillere koeler mogelijk), beter te oc'en is, en je mobo is dan ineens XP ready en kan zelfs .13µ XP's aan.
Ik zou ook voor DDR geheugen gaan aangezien het prijsverschil met SD zo klein is dat de performance winst enorm is in vergelijking.
Neem ook een 7200 rmp harddisk, 5400 is uit den boze.
Het is een morgan core dewelke meer geavanceerd is dan de oude spitfire core, minder warmte produceert (stillere koeler mogelijk), beter te oc'en is, en je mobo is dan ineens XP ready en kan zelfs .13µ XP's aan.
Ik zou ook voor DDR geheugen gaan aangezien het prijsverschil met SD zo klein is dat de performance winst enorm is in vergelijking.
Neem ook een 7200 rmp harddisk, 5400 is uit den boze.
Zoek anders ff in de pricewatch: http://www.tweakers.net/pricewatch.dspOp dinsdag 22 januari 2002 22:32 schreef battigoal het volgende:
Goed en een goedkoop mobo heb ik ook nodig, wat is duurder een celeron mobo of een duron mobo ?
Hierboven staan een aantal links.. volg ze
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()