van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Deze staat hier verkeerd, dit forum is bedoeld voor vragen en opmerkingen over het moderatie gebeuren op de frontpage, niet over eventuele fouten in de titels.
Ik denk dat dit forum beter geschikt is voor jouw vraag (waar ik overigens het antwoord niet op weet). Probeer het groene boekje eens zou ik zeggen.
Ik denk dat dit forum beter geschikt is voor jouw vraag (waar ik overigens het antwoord niet op weet). Probeer het groene boekje eens zou ik zeggen.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
Gedistribueerd is wel degelijk goed. Dat houdt in dat er een samenwerkende aanpak verdeelt over meerdere pc`s is om de berekeningen uit te voeren.
Is een term die veel voorgekomen is bij mijn opleiding netwerkbeheer over het client/server concept. Elke pc voert hier ze eigen berekeningen e.d. uit, terwijl bij mainframes de terminal vaak gebruikt maakt van de reken- en geheugencapaciteit van de server.
Is een term die veel voorgekomen is bij mijn opleiding netwerkbeheer over het client/server concept. Elke pc voert hier ze eigen berekeningen e.d. uit, terwijl bij mainframes de terminal vaak gebruikt maakt van de reken- en geheugencapaciteit van de server.
Verwijderd
Anyway, zolang hij hier bij [TMF] staat : Draadje mag nog wat modpuntjes kosten. Gelukkig zijn de ergste trolls al aangepakt.
<marquee>Zoeoeffff-Zoeoeffff-Zoeoeffff-Zoeoeffff; Op Naar Tweakers.net Frontpage Feedback</marquee>
Pagina: 1