"Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit ... "
Kijk eens in de Windows\fonts map en kijk of daar Verdana bij staat, if not voeg het toe. Als het daar staat dan weet ik niet waar het dan wel in zou moeten staan. Zal us ff kijken bij mij.
Edit: Hmmz.... staat iig niet in je MoH dir, dus moet je kijken of ie in de Windows fonts dir staat. Verder moet je voortaan in je topic titel even het probleem wat meer omschrijven. Nu is het beetje onduidelijk.
Edit: Hmmz.... staat iig niet in je MoH dir, dus moet je kijken of ie in de Windows fonts dir staat. Verder moet je voortaan in je topic titel even het probleem wat meer omschrijven. Nu is het beetje onduidelijk.
There is no magic.
Had ik al gedaan ja, in main,root en video neergezet, maar wil niet baten blijft zeiken... 
ja zal voortaan topic naam aanpassen
Draai het onder windows 2000
en in winnt/fonts staat gewoon verdana font...
heb ook al direct x 8.1 geinstl. maar wil ook niet baten
ja zal voortaan topic naam aanpassen
Draai het onder windows 2000
en in winnt/fonts staat gewoon verdana font...
heb ook al direct x 8.1 geinstl. maar wil ook niet baten
Hebbie ook al in de fonts dir van Windows gekeken? Hij hoeft ook niet in de MoH dir te staan. Staat ie bij mij ook niet en bij mij doet ie het wel.
Edit: Anders ff opnieuw installen, kijken of ie het dan wel doet.
Edit: Anders ff opnieuw installen, kijken of ie het dan wel doet.
There is no magic.
exacte error uit console:
recursive error after: Couldn't load font Verdana
edit:
Heb al 3x opnieuw geinstalled. Met alle mogelijke direct x combinaties.
recursive error after: Couldn't load font Verdana
edit:
Heb al 3x opnieuw geinstalled. Met alle mogelijke direct x combinaties.
Hmmmzzz.... dan denk ik dat je download brak is. Ik zou namelijk niet weten waar het anders aan kan liggen.
Hebbie de config al gerund? Dan stelt ie automagisch alles ff in. Misschien dat dat helpt.
Hebbie de config al gerund? Dan stelt ie automagisch alles ff in. Misschien dat dat helpt.
There is no magic.
ja ook al...
aarg wat frustrerend...
misschien dat (oh ooh slotje komt misschien hierdoor eraan maar sorry).
de bin file niet juist is uitgepakt?
kan dat, MOET ik die op cd fikken?
aarg wat frustrerend...
misschien dat (oh ooh slotje komt misschien hierdoor eraan maar sorry).
de bin file niet juist is uitgepakt?
kan dat, MOET ik die op cd fikken?
Ik gebruik zelf de Daemon Tools, bespaart je cd's. Die maakt zeg maar een nieuwe cd/dvd-rom drive aan. Die dus fysisch niet bestaat. En daar load ie dan de Iso in.
There is no magic.
ben hem nu al aan het fikken, hopen dat dat helpt...
thnxz voor de tip trouwens is wel vet handig
thnxz voor de tip trouwens is wel vet handig
Verwijderd
Ik heb hier het zelfde probleem.. weet zelf ook niet waar het aan ligt.. Misschien is het windows XP?
heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?
Verwijderd
Xp iig. niet hij draait hier als een zonnetjeOp donderdag 24 januari 2002 18:11 schreef X-iT het volgende:
Ik heb hier het zelfde probleem.. weet zelf ook niet waar het aan ligt.. Misschien is het windows XP?
Waarom geeft iedereen altijd meteen z'n OS de schuld, kijk eerst eens naar je eigen settings. Ik heb hem ook gewoon draaiende onder XP en ik ben zeker niet de enige.
There is no magic.
Verwijderd
Ja, dit probleem heb ik dus ook. Het zal de zelfde ISO distributie wel zijn, aangezien ik eerst ook het "default.cfg" probleem kreeg.
Pagina: 1