Ik ga binnenkort een nieuwe Apple kopen maar ik weet nog niet welke. Het moet het volgende kunnen:
* supersnel kunnen Photoshoppen+Dreamweaveren tegelijk!
* Mag maximaal fl.5000,- zijn (inc. BTW)
*CDRW hebben
-Hoeft geen games op te spelen, alleen designen
Ik wou eerst de oude iMac Graphite (600Mhz G3 256MB RAM), maar hou moest eigelijk zo'n 3 jaar meegaan..
De oudere PowerPC G4 zit standaart geen monitor bij dus kom je duurder uit.
De Supergeile nieuwe iMac lijkt me een goeie keus omdat-ie een toffe CPU heeft en misschien genoeg RAM, of niet ?
Ik weet alleen nog niet welke van de drie.
Hoeveel MB RAM heb ik nodig. Het gaat mijn tweede computer worden (die ik nu heb is P4 1,7G/384MB SDRAM). Is een G4 700Mhz echt sneller dan die ik nu heb? Dan heb ik het over: images laden in photoshop, opstarten van Dreamweaver/Photoshop/Illustrator etc. Zo'n 700Mhz G4, dat is toch ongeveer... 1200Mhz als je het met een PC zou vergelijken ?
Waarom zou ik de ene nemen en de andere niet ?
En euh.. niet meteen de duurste uitkiezen he
!
Alvast hartelijk bedankt
!
* supersnel kunnen Photoshoppen+Dreamweaveren tegelijk!
* Mag maximaal fl.5000,- zijn (inc. BTW)
*CDRW hebben
-Hoeft geen games op te spelen, alleen designen
Ik wou eerst de oude iMac Graphite (600Mhz G3 256MB RAM), maar hou moest eigelijk zo'n 3 jaar meegaan..
De oudere PowerPC G4 zit standaart geen monitor bij dus kom je duurder uit.
De Supergeile nieuwe iMac lijkt me een goeie keus omdat-ie een toffe CPU heeft en misschien genoeg RAM, of niet ?
Ik weet alleen nog niet welke van de drie.
Hoeveel MB RAM heb ik nodig. Het gaat mijn tweede computer worden (die ik nu heb is P4 1,7G/384MB SDRAM). Is een G4 700Mhz echt sneller dan die ik nu heb? Dan heb ik het over: images laden in photoshop, opstarten van Dreamweaver/Photoshop/Illustrator etc. Zo'n 700Mhz G4, dat is toch ongeveer... 1200Mhz als je het met een PC zou vergelijken ?
Waarom zou ik de ene nemen en de andere niet ?
En euh.. niet meteen de duurste uitkiezen he
Alvast hartelijk bedankt