Toon posts:

msn user achterhalen met ip

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb een klein vraagje...

Ik heb een nogal vervelend broertje die regelmatig gekke streken uithaald met msn, onder andermans namen inloggen enzo... en nou vroeg ik me af of ik aan de hand van zijn ip erachter kan komen met welke naam hij is ingelogd op msn?

Kan dit, en weet iemand dit toevallig... dan kan ik em eens ff terugpakken...

ik wil dit dus vanaf afstand over internet doen omdat het meestal overdag gebeurd en ik dan op mijn stage ben (met 2 mbit adsl) dus daar kan ik een hoop uitproberen...

ik hoop dat het kan wat ik vraag?

Verwijderd

Laat maar

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Bedoel je dat hij soms de ene naam en soms de andere naam gebruikt bij MSN, en dat je wilt kunnen zien welke hij die keer gebruikt?

Bedoel je dat je zijn naam wilt weten, zodat je met die zelfde naam hem eens een streek kunt leveren?

Heb je toegang tot zijn PC?

• MaxxBass
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 13:21

MaxxBass

Waar een wil is ben ik weg!

Dan zou je het MSN protocol moeten uitspitten...wellicht dat er een IP adres wordt meegezonden...maar aangezien alles via de MSN service loopt, hoeft het dus niet zo te zijn....ligt er dus aan...

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Kies goede paswoorden, en ontzeg hem rechten tot MSN ?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 21:55 schreef Madman_returns het volgende:
Ik denk niet dat je hier op het goede adres bent. :7
Je bedoeld dat ie in een verkeerd forum staat of dat dit soort vragen helemaal niet gewenst zijn...?

Als het dat laatste is mag ie gelijk dicht van mij want ik wil hier nog langer blijven... :)

En anders waar had ik em dan moeten zetten?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 21:57 schreef XTerm89D het volgende:
Kies goede paswoorden, en ontzeg hem rechten tot MSN ?
Op zijn eigen pc? |:(

Hij zit steeds nieuwe account's aan te maken en dan mensen te plagen en te bommen enzo...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 21:56 schreef Cpt.Morgan het volgende:
Bedoel je dat hij soms de ene naam en soms de andere naam gebruikt bij MSN, en dat je wilt kunnen zien welke hij die keer gebruikt?

Bedoel je dat je zijn naam wilt weten, zodat je met die zelfde naam hem eens een streek kunt leveren?

Heb je toegang tot zijn PC?
Ik heb dus alleen het ip van zijn systeem... en verder geen toegang als passwords ofzo...

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 21:57 schreef likkie het volgende:
Dan zou je het MSN protocol moeten uitspitten...wellicht dat er een IP adres wordt meegezonden...maar aangezien alles via de MSN service loopt, hoeft het dus niet zo te zijn....ligt er dus aan...
Nope kan niet... alleen als je files gaat sturen of een voice gesprek aangaat.

• AdLentis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

AdLentis

Gadget Inspector

Installeer een firewall met een password op zijn PC! Die gewoon heel msn blokkeert! :+

Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 22:02 schreef AdLentis het volgende:
Installeer een firewall met een password op zijn PC! Die gewoon heel msn blokkeert! :+
Maar het is zjn eigen pc.... :Z

ik wil dus alleen weten welke user hij op een specifiek moment gebruikt...

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 22:02 schreef AdLentis het volgende:
Broertjes zijn meestal niet zo dom denk ik. (heb zelf alleen een zusje duz)

• grhmpf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05-2022

grhmpf

Android <3

of gewoon goed opvoeden dat joch :)

• AdLentis

AdLentis

Gadget Inspector

Neu, maar je kan aardig wat uithalen zonder dat ze het doorhebben. Ik tenminste bij mijn broertje wel. 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 22:03 schreef mgfun het volgende:

[..]

Broertjes zijn meestal niet zo dom denk ik. (heb zelf alleen een zusje duz)
precies.... *zucht*

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Op dinsdag 22 januari 2002 22:01 schreef mgfun het volgende:
alleen als je files gaat sturen of een voice gesprek aangaat.
inderdaad: bestand versturen en dan kijken mbv netstat naar welk IP het bestandje gaat :7

moet je wel bestandje versturen naar alle mensen waarvan je denkt dat het hem kan zijn :D

Je kan ook gewoon een keylogger erop zetten :9

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 22:04 schreef grhmpf het volgende:
of gewoon goed opvoeden dat joch :)
Haha waar denk je dat ik mee bezich ben????

gelukkig kent hij GOT niet :9

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 22:05 schreef T.T. het volgende:

[..]

inderdaad: bestand versturen en dan kijken mbv netstat naar welk IP het bestandje gaat :7
Neej het is juist dat ik wil weten welke msn username een ip gebruikt... precies andersom dus

• AdLentis

AdLentis

Gadget Inspector

Het enige wat misschien haalbaar is als je kunt programmeren is een truckje waarbij je gebruik maakt van WinSight (Borland) om wat window-titels te achterhalen. Daarmee kan je misschien voorkomen dat-ie zich vaker aanmeld. Of je blokkeert msn/hotmail in IE....

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Op dinsdag 22 januari 2002 22:07 schreef mverbo het volgende:
Neej het is juist dat ik wil weten welke msn username een ip gebruikt... precies andersom dus
kwam ik net te laat achter |:(
ik moet eens beter lezen :-)

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 22:07 schreef AdLentis het volgende:
Het enige wat misschien haalbaar is als je kunt programmeren is een truckje waarbij je gebruik maakt van WinSight (Borland) om wat window-titels te achterhalen. Daarmee kan je misschien voorkomen dat-ie zich vaker aanmeld. Of je blokkeert msn/hotmail in IE....
Als eerste is WinSight niet echt goedkoop (naja niet dat het wat uitmaakt) en het maakt je pc donders traag MAAR het is dus de bedoeling dat ie niet hoeft te klooien op zijn broertjes zijn computer.

Hij moet het dus vanuit een computer op zijn werk kunnen uitzoeken en zoals ik al aangaf kan dat alleen als je files gaat verzenden en niet via een normale chat.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 22:11 schreef mgfun het volgende:

[..]

Als eerste is WinSight niet echt goedkoop (naja niet dat het wat uitmaakt) en het maakt je pc donders traag MAAR het is dus de bedoeling dat ie niet hoeft te klooien op zijn broertjes zijn computer.

Hij moet het dus vanuit een computer op zijn werk kunnen uitzoeken en zoals ik al aangaf kan dat alleen als je files gaat verzenden en niet via een normale chat.
En om met em te chatten of files versturen moet je zijn username hebben... en dan is het cirketje weer rond! :P Want die probeer ik juist te achterhalen :o

• AdLentis

AdLentis

Gadget Inspector

Tja, ik heb winsight op mijn werk ter beschikking. :9 En je kan gewoon msn op je eigen pc draaien om het daar uit te zoeken. Daarna is winsight niet meer nodig.

Maar het kan vast simpeler...

Verwijderd

Conclusie: Het kan niet... einde discussie.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 22:18 schreef AdLentis het volgende:
Tja, ik heb winsight op mijn werk ter beschikking. :9 En je kan gewoon msn op je eigen pc draaien om het daar uit te zoeken. Daarna is winsight niet meer nodig.

Maar het kan vast simpeler...
Dat simpele daar ga ik voor... :)

Verwijderd

Install die sniffer van Iris eens: dan zie je precies wat MSN meestuurt aan gegevens. In iedergeval GEEN ip, het is niet zo open als ICQ, maar je ziet wel meer info dan wanneer je gewoon krijgt van MSN.

Je kunt hem ook ene trojaan sturen >:) dan krijg je een emailtje waneer die inlogt :P

Verwijderd

Je kan toch een .jpg sturen.. Als hij accepteert een filtjje te ontvangen bouwt hij een directe verbinding op. Op dat moment kun je met netstat kijken welke verbindingen actief zijn en 1 daarvan is dat broertje van je..

Moet hij natuurlijk wel de .jpg accepteren..
Noem hem maar mooie-naakte-dame.jpg
of zeg dat je een leuke foto van je broertje op je PC hebt..

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 22:40 schreef illem het volgende:
Je kan toch een .jpg sturen.. Als hij accepteert een filtjje te ontvangen bouwt hij een directe verbinding op. Op dat moment kun je met netstat kijken welke verbindingen actief zijn en 1 daarvan is dat broertje van je..

Moet hij natuurlijk wel de .jpg accepteren..
Noem hem maar mooie-naakte-dame.jpg
of zeg dat je een leuke foto van je broertje op je PC hebt..
Haha dat is juist de grap... ik weet de username niet |:(

• JF_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 14:22

JF_

Op dinsdag 22 januari 2002 22:40 schreef illem het volgende:
Je kan toch een .jpg sturen..
Naar wie dan, slimmerd? Hij weet de username niet.

Verwijderd

elke msn user heeft toch een emailadres?
In outlook express worden automatisch msn-namen toegevoegd aan het windows adres boek (*.wab).

ff rechtsklikken op een naam en kijken wat het bijbehorend emailadres is?

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:46

L0g0ff

omg

Installeer een trojan op je broertjes pc en zorg dat je op je werk screenies kan maken van je broertjes pc..... Het is wel lame maar volgens mij de enige oplossing.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Pagina: 1