Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
eitje, is het een chieftec voeding btw?
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
340W is vette overkill voor dat systeempje. Maar problemen zul je er zeker niet mee hebben.
ja, van een chieftec dragon DA-01W(D)
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
PIII @800, 8x CDRW, 16x40xDVD, Sndblaster128, AsusCUV4X, 512 MB SDRAM, Matrox G450DH, 30GB HD, modem en 3COM-netcard heb ik probleemloos zien draaien op 200W.....
Niet toevallig een AT verkeerd om aangesloten, dat rookt idd erg jaOp dinsdag 22 januari 2002 21:43 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
De reden waarom ik dit vraag is omdat vandaag een klasgenoot vertelde dat hij een pentium 1 op een 400 watt voeding had aangesloten en dat begon nogal erg te roken.
Maar een 340 Watt is gewoon te gebruiken om de computer
volgens mij gaat het erom of ie kan draaien op meer watt, niet op minder...Op dinsdag 22 januari 2002 23:58 schreef andre_at_home het volgende:
PIII @800, 8x CDRW, 16x40xDVD, Sndblaster128, AsusCUV4X, 512 MB SDRAM, Matrox G450DH, 30GB HD, modem en 3COM-netcard heb ik probleemloos zien draaien op 200W.....
Want zoals hij al zei heeft ie een kastje op het oog.
Maar ff ontopic:
Tuurlijk kan dat. Het wattage wat je leest (340W) is een maximum wat die voeding kan leveren.
De componenten die jij gebruikt vragen misschien maar 200W, dus heb je nog genoeg over.
En waarschijnlijk wordt de voeding ook minder warm omdat ie nog "over" heeft.
Verwijderd
Dat maakt niet uit hoor, een at voeding verkeerd om aansluiten. Heb het al een paar keer gedaan, maar dan start de pc gewoon niet op.Op woensdag 23 januari 2002 00:03 schreef terw_dan het volgende:
[..]
Niet toevallig een AT verkeerd om aangesloten, dat rookt idd erg ja
Dus zo erg is het niet.
Verwijderd
maar hij krijgt wel heel snel een idee wat er zou kunnen. Zijn systeem met Intel Celeron 300MHz MMX zou dus ook met 200W voooruit kunnne, 340W zelfs met een wat lager rendement moet mi ruim voldoende zijn.Op woensdag 23 januari 2002 00:03 schreef DaManiac het volgende:
[..]
volgens mij gaat het erom of ie kan draaien op meer watt, niet op minder...
Want zoals hij al zei heeft ie een kastje op het oog.
De reden waarom ik dit vraag is omdat vandaag een klasgenoot vertelde dat hij een pentium 1 op een 400 watt voeding had aangesloten en dat begon nogal erg te roken.
ik weet nooit zo goed wat ik met dit soort opmerkingen moet als je het verhaal erachter niet precies kent. Dus daar doe ik dan ook geen uitspraken over. Mijn ervaring is dat er veel misvattingen zijn en er ook vaak slordig gebouwd wordt met alle consequenties die daarbij horen. Mensen die weinig of geen ervaring hebben zijn dan ook vaak (onterecht helaas) zeer onder de indruk van die verhalen.....
Pagina: 1