Toon posts:

LDIF bestand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een flink LDIF bestand waar ik mijn directory mee vol kan pompen?
Maakt niet uit wat, als het maar vult. Ik wil LDAP performance testen maar ben het 'postcode boek LDIF' bestand kwijt |:(

edit:

als je mailt, zip ff ajb :)

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Uh, je kunt toch gewoon zo zelf zo'n ding in elkaar bouwen? Gewoon wat random bewerkingen in zo'n bestandje dumpen is toch zo gedaan? :)

Verwijderd

surfnet (en de universiteit twente) is zo stom ldap-toegang tot haar complete ldap-directory te geven. ik heb persoonlijk alle 13.000 emailadressen van de ut uit ldap.utwente.nl gehaald. ideaal voor spam... of om je ldap mee te testen :)
code:
1
ldapsearch -b "o=Universiteit Twente, c=NL" -h ldap.utwente.nl "(cn=*)"

hoppakee, alle 13.000 emailadressen van de UT, enjoy :)

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Op woensdag 23 januari 2002 23:13 schreef wkamphuis het volgende:
surfnet (en de universiteit twente) is zo stom ldap-toegang tot haar complete ldap-directory te geven. ik heb persoonlijk alle 13.000 emailadressen van de ut uit ldap.utwente.nl gehaald. ideaal voor spam... of om je ldap mee te testen :)
code:
1
ldapsearch -b "o=Universiteit Twente, c=NL" -h ldap.utwente.nl "(cn=*)"

hoppakee, alle 13.000 emailadressen van de UT, enjoy :)
Het is helemaal niet zo gek hoor dat een LDAP server open staat. Een groot gedeelte van de LDAP servers op internet staan gewoon open voor read en search. Sommige ook nog voor compare.

http://www.hroling.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 19:53 schreef Onno het volgende:
Uh, je kunt toch gewoon zo zelf zo'n ding in elkaar bouwen? Gewoon wat random bewerkingen in zo'n bestandje dumpen is toch zo gedaan? :)
Ik wil minimaal 10.000 records met daarbij wat ingevulde velden om in te zoeken. Dus als je even tijd hebt ;)