Toon posts:

kan geen e-mail binnenhalen vanaf een client

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een linuxbak als router in m'n netwerk. M'n internetverbinding is isdn. Ik kan zo goed internetten met m'n client-pc's. Maar als ik met m'n client e-mail binnenhaal vanuit oulook express (6.0)krijg ik problemen. Het binnenhalen vanaf een pop3-server gaat wel goed, maar als ik dan e-mail vanaf m'n hotmail-accounts probeer binnen te halen, levert dit geen resultaat op. Ook kan ik nu geen e-mailtjes lezen op de hotmail site. Voordat ik internette met m'n router (dus gewoon met isdn-kaart) kon ik dit wel. Weet iemand hier een oplossing voor?

Verwijderd

Krijg je nog een foutmelding o.i.d.?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, na een paar minuten komt de error "internal server error".

Verwijderd

Volgens mij gebruikt Hotmail tijdens het versturen van je inlognaam + wachtwoord een HTTPS verbinding. Het zou kunnen dat je Linux router die poort geblokkeerd heeft.

• Mart!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 18:41
Het kan zijn dat je linux-routertje die (pop-)poort tegenhoud, al is de foutmelding dan wel erg vreemd. Welke linuxrouter gebruik je? Wellicht kun je dan beter geholpen worden...

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik smoothwall als router

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand hier dan een oplossing voor?
:?
btw: ik kreeg later ook de error "server unreachable"

Verwijderd

check je firewall log's op welke poort " attacks" zijn gepleegd (interne ip adressen) en die poort is het, en open zetten die hap
Pagina: 1