Ik heb een linuxbak als router in m'n netwerk. M'n internetverbinding is isdn. Ik kan zo goed internetten met m'n client-pc's. Maar als ik met m'n client e-mail binnenhaal vanuit oulook express (6.0)krijg ik problemen. Het binnenhalen vanaf een pop3-server gaat wel goed, maar als ik dan e-mail vanaf m'n hotmail-accounts probeer binnen te halen, levert dit geen resultaat op. Ook kan ik nu geen e-mailtjes lezen op de hotmail site. Voordat ik internette met m'n router (dus gewoon met isdn-kaart) kon ik dit wel. Weet iemand hier een oplossing voor?
Verwijderd
Volgens mij gebruikt Hotmail tijdens het versturen van je inlognaam + wachtwoord een HTTPS verbinding. Het zou kunnen dat je Linux router die poort geblokkeerd heeft.
Het kan zijn dat je linux-routertje die (pop-)poort tegenhoud, al is de foutmelding dan wel erg vreemd. Welke linuxrouter gebruik je? Wellicht kun je dan beter geholpen worden...
Verwijderd
check je firewall log's op welke poort " attacks" zijn gepleegd (interne ip adressen) en die poort is het, en open zetten die hap
Pagina: 1