AMD DX4 100 Socket 3, Heatsink fan?

Pagina: 1
Acties:

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:31
K'heb net bovenstaande proc gescoord. De persoon waarvan ik hem heb zij dat er ie niet actief gekoeld hoeft te worden, rade een heatsink aan, maar wist niet zeker of ie die er ooit op had zitten.

Nu zit ik is op die proc te kijken en warempel:
"heatsink and fan requird" Maar goed, op mijn Celly staat dat ook en dies verre van (actief)gekoeld.

Lijkt me dat amd wel weet wat goed is voor die proc, dus ervan uitgaande dat ie gekoeld moet worden. Welke heatsink en koeler die nu nog te krijgen is moet erop? Als ik met google of een andere search engine zoek. Dan krijg ik allemaal info over socket 7 heatsinks of dragon orbs 3. Search op tweakers idem.

Dus voordat ik hem opfik door niet te koelen. Wat hoort erop? ik zie btw geen bevestigingspunten op het socket.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:18

MaDLiVe

.-Observer-.

Wat d8 je van een socket 7 setje?

er moeten minimaal 2 bevestigings punten op je socket zitten, en anders wordt het ff knutselen. Trouwens een heatsink is al meer dan voldoende voor zo een ouwtje hoor.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• RainbowSix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09-2025
een flinke headsink moet voeldoende zijn lijk mij, aangezien ik hier een 486 dx2 66 mhz zonder enige vorm van koeling heb staan

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:54

Gallus

Cheesy

M'n Intel 486DX4-100 redt het ook met enkel (brede, niet zo hoge) heatsink. Heatsink wordt wel te warm of vast te pakken.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:31
Gaat steeds sneller hier die reply's :) Ik gaat dan maar is een heatsinkje opsnorren. Aangezien er geen bevestigings punten op het socket zit, wordt het effe klussen. Lijm/andere constructie ofzo.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

scoor ergens een oud heatsinkje en pleur en een oude fan op,

koelt goed genoeg voor z'n oud ding

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt ook een 80mm fan in de buurt hangen voor airflow, is meer dan genoeg.
Pagina: 1