Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Wat d8 je van een socket 7 setje?
er moeten minimaal 2 bevestigings punten op je socket zitten, en anders wordt het ff knutselen. Trouwens een heatsink is al meer dan voldoende voor zo een ouwtje hoor.
er moeten minimaal 2 bevestigings punten op je socket zitten, en anders wordt het ff knutselen. Trouwens een heatsink is al meer dan voldoende voor zo een ouwtje hoor.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
een flinke headsink moet voeldoende zijn lijk mij, aangezien ik hier een 486 dx2 66 mhz zonder enige vorm van koeling heb staan
M'n Intel 486DX4-100 redt het ook met enkel (brede, niet zo hoge) heatsink. Heatsink wordt wel te warm of vast te pakken.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Gaat steeds sneller hier die reply's
Ik gaat dan maar is een heatsinkje opsnorren. Aangezien er geen bevestigings punten op het socket zit, wordt het effe klussen. Lijm/andere constructie ofzo.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Verwijderd
scoor ergens een oud heatsinkje en pleur en een oude fan op,
koelt goed genoeg voor z'n oud ding
koelt goed genoeg voor z'n oud ding
Je kunt ook een 80mm fan in de buurt hangen voor airflow, is meer dan genoeg.
Pagina: 1