Wachtwoord inbelverbinding

Pagina: 1
Acties:

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 11:45

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Hey there,

FF een vraagje, ik heb bij een oom het probleem dat als hij internetten wil, of emailen, moet ie zijn wachtwoord invoeren, dat doet ie dan gewoon, en dan klik ik aan, dat ik het wachtwoord wil onthouden. so far so good. Maaaarrrrr. wanneer ik nu weer wil inbellen, dan zie ik er ineens een heleboel rondjes meer staan. Het wachtwoord is normaal bijvoorbeel aap, dan staan er drie rondjes (windowsXP) maar nu staan er ineens 10 rondjes. dus is het wachtwoord erachter veranderd....

errug vaag, ik moet dus elke keer die rondjes weghalen, en het wachtwoord opnieuw intikken.

Iemand een oplossing hiervoor??

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

Weet je wel zeker dat het wachtwoord veranderd is? Het gebeurt wel vaker dat ze het aantal **** ook veranderen omdat je dan ook niet kan raden uit hoeveel letters het wachtwoord bestaat.

Verwijderd

Die tien rondjes of sterretjes ofzow is een mask die XP erover heen flikkerd, dus het wachtwoord blijft gewoon....
(althans, gloof ik, ik heb het ook duss)

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
nope, hier werkt het wachtwoord echt niet daarna...

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 21:18 schreef KDZ het volgende:
nope, hier werkt het wachtwoord echt niet daarna...
hmmm... dan wiktoknie

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 17:06

BFS

Rude awakening

Op dinsdag 22 januari 2002 21:17 schreef tha_big_j het volgende:
Die tien rondjes of sterretjes ofzow is een mask die XP erover heen flikkerd, dus het wachtwoord blijft gewoon....
(althans, gloof ik, ik heb het ook duss)
Is idd waar....dat klopt. Doet Win2k ook bij een inbelverbinding.

maar probeer eens een nieuwe inbelverbinding aan te maken en dan gewoon het goede wachtwoord invoeren.
Dan verbinden en even kijken wat er dan gebeurd?

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 21:23 schreef bfs-4112- het volgende:

[..]

Is idd waar....dat klopt. Doet Win2k ook bij een inbelverbinding.

maar probeer eens een nieuwe inbelverbinding aan te maken en dan gewoon het goede wachtwoord invoeren.
Dan verbinden en even kijken wat er dan gebeurd?
nope ook al gepprobeerd..

Ik begin te denken dat het aan de brakke drivers ligt van de modem

zijn de standaard windows XP drivers dus...

Verwijderd

Volgens mij regelen de drivers van de modem helemaal niks met het wachtwoord. Lijkt me sterk dat het daaraan ligt

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Iemand anders een idee dan??

Verwijderd

Het wachtwoord blijft gewoon normaal, ook al is het drie tekens. Voor zover ik weet maken win2k en winXP de wachtwoorden "langer" zodat een meekijker niet kan zien uit hoeveel tekens jouw wachtwoord bestaat.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 20:20 schreef Lighteye het volgende:
Het wachtwoord blijft gewoon normaal, ook al is het drie tekens. Voor zover ik weet maken win2k en winXP de wachtwoorden "langer" zodat een meekijker niet kan zien uit hoeveel tekens jouw wachtwoord bestaat.
Toch werkt het echt niet. je belt in, wachtwoord/gebruikersnaam combo niet goed zegtie, typ je het overnieuw, doet ie het wel :?

Pagina: 1