Kheb vandaag mijn brakke superorb (fans waren niet meer in orde) vervangen door een Taisol heatsink + fan. Deze is geschikt voor Tbirds tot 1500mhz (ik heb een 1333@1333 en ook de XP 1900+.
Toen ik hem vanmiddag heb opgehaald heb ik meteen Artic Silver 2 meegebracht.
Ik haal de Superorb er thuis vanaf en ben ff leuk aan het spelen geweest met die AS II.
Na die koelprut goed aangebracht te hebben (na het lezen van de instructies) en de nieuwe taisol er op gezet te hebben zag ik dat mn temp errug hoog werd. (idle 55c) en stressed 64c (na het runnen van 3Dmark2001)
De
had ik niet geinstaleerd..
Ik vond dit dus te hoog (met mn superorb haalde ik idle: 44-47 stressed 50-53.
Ik verwijder de fan weer (met moeite, kmoest flink druk zetten) en haal alle ASII er weer vanaf en doe er weer nieuwe op.
Ik zag tijdens dit dat er een stukje van mijn CPU Core afgebrokkelt was...
Ik zet de fan er weer op en mn cpu doet het nog..
Maar weer word hij erg heet.. ietsje cooler maar nog 62c stressed. (kan nog stressder maar nog geen zin in gehad)
Kan dit aan die Taisol cooler liggen?? Of doe ik toch iets verkeerd met die AS II?? Kheb de instructies gevolgd op www.articsilver.com
De fan draait op 4800rpm..
Ik durf hem er eerlijk gezegd niet meer af te halen in de angst dat de core verder afbrokkelt...
PLZ Help me...
Toen ik hem vanmiddag heb opgehaald heb ik meteen Artic Silver 2 meegebracht.
Ik haal de Superorb er thuis vanaf en ben ff leuk aan het spelen geweest met die AS II.
Na die koelprut goed aangebracht te hebben (na het lezen van de instructies) en de nieuwe taisol er op gezet te hebben zag ik dat mn temp errug hoog werd. (idle 55c) en stressed 64c (na het runnen van 3Dmark2001)
De
Ik vond dit dus te hoog (met mn superorb haalde ik idle: 44-47 stressed 50-53.
Ik verwijder de fan weer (met moeite, kmoest flink druk zetten) en haal alle ASII er weer vanaf en doe er weer nieuwe op.
Ik zag tijdens dit dat er een stukje van mijn CPU Core afgebrokkelt was...
Ik zet de fan er weer op en mn cpu doet het nog..
Maar weer word hij erg heet.. ietsje cooler maar nog 62c stressed. (kan nog stressder maar nog geen zin in gehad)
Kan dit aan die Taisol cooler liggen?? Of doe ik toch iets verkeerd met die AS II?? Kheb de instructies gevolgd op www.articsilver.com
De fan draait op 4800rpm..
Ik durf hem er eerlijk gezegd niet meer af te halen in de angst dat de core verder afbrokkelt...
PLZ Help me...