Verwijderd

Topicstarter
dag beste Gotters,

ik zoek sinds enige tijd een anologe draadloze huistelefoon. Ik had reeds een bij gistron besteld in november geloof ik maar deze hoef ik niet meer te verwachtingen nu denk ik want ze kunnen hem niet leveren, dit was de siemens gigaset 4010 classic. Bij andere winkels vind ik deze telefoon eigenlijk te duur, want hij is hier echt het goedkoopst volgens mij. Maar als iemand anders een ander goed toestel weet (of deze natuurlijk voor een redlijke prijs) bij een bepaalde winkel via i-net of niet voor niet te veel geld zou ik dat wel graag willen weten.

alvast bedankt

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
Bij de makro heb je voor 80euro (geloof ik) een DECT-setje bestaande uit basisstation en handstation (of hoe dat ook heet ;) ). Is dat niet te overwegen? En voor een analoog setje kun je ook bij de Karwei of Praxis kijken. Heb ik ze ook wel zien liggen.

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 22:09 schreef curry het volgende:
Bij de makro heb je voor 80euro (geloof ik) een DECT-setje bestaande uit basisstation en handstation (of hoe dat ook heet ;) ). Is dat niet te overwegen? En voor een analoog setje kun je ook bij de Karwei of Praxis kijken. Heb ik ze ook wel zien liggen.
DECT is toch gewoon het beveiligingsprotocol? wat voor merk is die telefoon van de Makro?

Verwijderd

DECT schijnt beveiligd te zijn tegen afluisteren :):)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 22:31 schreef Tuxus het volgende:
DECT schijnt beveiligd te zijn tegen afluisteren :):)
ja daarom, want hij zet DECT en anoloog naast elkaar, hij begrijpt daarom denk ik niet wat DECT is

Verwijderd

Topicstarter
het is niet zo druk hier in internet & telefonie

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 21:13 schreef firstwollie het volgende:
<knip>
ik zoek sinds enige tijd een anologe draadloze huistelefoon.
<knip>
dit was de siemens gigaset 4010 classic.
<knip>
Op dinsdag 22 januari 2002 22:32 schreef firstwollie het volgende:

[..]

ja daarom, want hij zet DECT en anoloog naast elkaar, hij begrijpt daarom denk ik niet wat DECT is
Je weet dat de siemens gigaset 4010 een DECT telefoon is ? En dat DECT staat voor Digital Cordless Telecommunications Standard ? :)

Er zijn twee dingen die analoog of niet-analoog kunnen zijn:

1. De verbinding basisstation <-> handset (analoog / digitaal)
2. De telefoonlijn zelf (analoog / isdn)

de telefoon die firstwollie zoekt moet volgens mij op een analoge lijn aangesloten worden, maar moet wel een digitale handset <-> basisstation verbinding hebben. Lijkt mij tenminste, omdat dat gewoon ruisvrij is en dergelijke :)

Verwijderd

Verder heb ik overigens niet zo heel veel mede te delen, behalve dat mijn Siemens Gigaset 4010 Classic me goed bevalt. Alhoewel de Micro misschien toch het extra geld waard geweest was... :'(

Verwijderd

Topicstarter
de telefoon zelf moet anoloog zijn inderdaad,
verbinding tussen handset en basisstation is bij digitaal dus het best. als je nog adressen weet waar deze telefoon goedkoop is want ik heb al heel wat prijsverschillen gezien en heel iritant is dat in folders van bijvoorbeeld scheer & foppen en dergelijk nooit het model bij staat, er staat dan alleen siemens, maar naar het model moet je dan maar gissen
Pagina: 1