Wil binnenkort m'n oude stereo inst. vervangen met de Creative Inspire 5300 Speakerset (5.1).. Nu heb ik een redelijk oude Philips stereo (geen advanced features) met verrot LCD display maar er komt een goed VOL geluid uit en ik kan em flink hard zetten om te genieten van de muziek...
Wel sloeberachtig, namelijk 2 boxen.
Mijn vraag: Ga ik er kwa geluid flink op vooruit als ik deze 2 boxen vervang (stero vervang dus) door deze Speakerset. Ik heb deze set nooit echt live gehoord en wil graag weten of er aardig wat DB's in zitten (zonder dat de tonen erg onzuiver worden). Ik stel me van die lowe low-budget pc-boxies voor die al gaan kraken als je ze iets harder zet... Kortom:
"Is deze set een goede vervanger voor een oude stereo (2boxen)"...???
Wel sloeberachtig, namelijk 2 boxen.
Mijn vraag: Ga ik er kwa geluid flink op vooruit als ik deze 2 boxen vervang (stero vervang dus) door deze Speakerset. Ik heb deze set nooit echt live gehoord en wil graag weten of er aardig wat DB's in zitten (zonder dat de tonen erg onzuiver worden). Ik stel me van die lowe low-budget pc-boxies voor die al gaan kraken als je ze iets harder zet... Kortom:
"Is deze set een goede vervanger voor een oude stereo (2boxen)"...???