Toon posts:

Lastig java scripje ( uitklap menu )

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mensen ik ben bezig met een saaitje en wou hier graag een leuk menuutje in net zo een als op GOT. Ik ben al een behoorlijk eindje op weg maar loop op 1 punt toch vast ... het menu en de inhoud zijn al goed alleen de breedte van het menuutje dat uitklapt moet nog aangepast worden zoals je nu ziet hebben de sublinks veschillende groottes... deze moeten even groot worden, iemand enig idee waar dit in het script aan te passen? Op

http://www.looze.net/~vanisher/aap.html vind je het menu

zoals het nu is 8-)

Verwijderd

Topicstarter
gehhe je was me voor :D

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik quote uit een ellenlang en praktisch onleesbaar script:
code:
1
// The 'length' of each of these items is 80, and there is spacing of 8 to the next item.

En ga nu maar lekker zelf met die waardes puzzelen.
PS: HOOFDLETTERS staan wel erg schreeuwerig....

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
yep maar als ik die 80 aanpas komen de sublinks alleen verder uit elkaar te staan (verticaal) schiet niet echt op dus, naja toegeven tis een behoorlijk scripje :7 maja je moet toch wat als je al een nacht heb zitten puzzelen kga ut nog een naggie proberen :Z en die 8 is alleen voor de mainlinks die gaan dan weer verder uit elkaar (horizotaal) terwijl de sublinks gewoon hetzelfde blijven ... beetje lastig maar ok

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Op dinsdag 22 januari 2002 22:57 schreef Redrazor666 het volgende:
yep maar als ik die 80 aanpas komen de sublinks alleen verder uit elkaar te staan (verticaal) schiet niet echt op dus, naja toegeven tis een behoorlijk scripje :7 maja je moet toch wat als je al een nacht heb zitten puzzelen kga ut nog een naggie proberen :Z en die 8 is alleen voor de mainlinks die gaan dan weer verder uit elkaar (horizotaal) terwijl de sublinks gewoon hetzelfde blijven ... beetje lastig maar ok
Die 80 komt verderop ook weer terug als je de menuitems defineerd volgens mij. Ik denk dat je daar eea aan moet passen.

[edit]
bijvoorbeeld hier:
code:
1
menu[1][0] = new Menu(true, '>', 0, 22, 80, defOver, defBack, 'itemBorder', 'itemText');

verander de 80 in 120 et voila het past allemaal! :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
thnx dude ... je heb gelijk kzat compleet verkeerd te kijken maar ben er nu helemaal uit :D beetje stomme actie maar goed nogmaals bedankt :+
Pagina: 1