DivX + ondertiteling branden als VideoCD

Pagina: 1
Acties:

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:34
Ok, ik heb hier een DivX (700MB) en een file van 1 kB die als ondertiteling dient. Met SubSync kan ik prima de DivX kijken met ondertiteling, so far geen problemen..

Maar hoe kan ik nou deze DivX converteren naar MPEG1, zodat ie als VideoCD gebrand kan worden, maar dat óók de ondertiteling erbij komt :?

Zijn er bepaalde progjes die automatisch de ondertiteling erbij in converteren bijv. :?

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 21:46
het moet met Virtualdub kunnen mbv een subtitle plugin, maar dat is mij ook nog niet gelukt (hij vraagt om *.ssa en ik heb *.sub ??)

• Saekerhett
Oh ja, ik zag net dat deze vraag al gesteld was (en op slot) maar ik werd niet veel wijzer uit de search (ik ben nog maar een beginner in DivX'jes branden etc :))

• Saekerhett
Op dinsdag 22 januari 2002 20:29 schreef devv05 het volgende:
het moet met Virtualdub kunnen mbv een subtitle plugin, maar dat is mij ook nog niet gelukt (hij vraagt om *.ssa en ik heb *.sub ??)
Ah, ik heb hier als subtitle een *.srt bestand.

• .GoO
niet closen plz, want ik wil dit ook graag weten en het is NIET duidelijk in de search te vinden...

• Saekerhett
Op dinsdag 22 januari 2002 20:31 schreef devv05 het volgende:
niet closen plz, want ik wil dit ook graag weten en het is NIET duidelijk in de search te vinden...
Inderdaad :)

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-03 18:55
Hey heb een topic gevonden DivX naar VCD
met subtitles :)

[topic=336017/1/25]

Check it out ! *D

• .GoO
..maar hoe kom ik dan aan zo'n .ssa bestand om de ondertitel te kunnen kiezen?? kan ik een .sub converteren?

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Ehm.. als je divx naar MPEG 1 converteert wordt het bestand dan niet groter??

• .GoO
Op woensdag 23 januari 2002 00:00 schreef Sn3akz het volgende:
Ehm.. ja dat klopt

• mpegernie