Een vriend van me verkoopt zijn Ax-490 voor 100 euro, is dat een beetje goede keus, hij woont 3 uur rijden, dus ik kan niet luisteren. Maar als het kwaliteit is kan ik er denk ik geen miskoop mee doen? Of hebben jullie slechte ervaringen met deze versterker?
Verwijderd
Met Yamaha ben ik zelf altijd tevreden geweest, ik heb 3 verschillende versterkers/recievers gehoord en die waren allemaal goed. Natuurlijk hangt er veel vanaf welke speakers je eraan gaat hangen.
Hoe dan ook, qua prijs zit je denk ik vrij redelijk, de opvolger (AX 492) heb ik zien liggen voor EUR 225 (nieuw)
Hoe dan ook, qua prijs zit je denk ik vrij redelijk, de opvolger (AX 492) heb ik zien liggen voor EUR 225 (nieuw)
Ga kijken, en luister daar ff.. Als hij in orde is zal het wel goed zijn lijkt me.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Hij woont in Groninge ik in Amersfoort, ben pas 16 en heb geen auto, da kan dus niet. Mijn vraag is alleen of ik er geen miskoop mee ga doen? Ik ga er magnat project 4's aan hangen.