BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
euhm . Binnen 2 weken zal ik het wetenOp dinsdag 22 januari 2002 20:01 schreef Mad-Cow het volgende:
ik heb MOH:AA net 2 en een halve dag gespeeld (denk zo'n 20 uur of zo), en na het opblazen van die mosterdgas fabriek stond er ineens heel slap "The End" in beeld.
Ik KAN bijna niet geloven dat zo'n geweldig spel ineens afgelopen is, en dan nog zo slap ook.the end
is het echt zo, hebben jullie dat dus ook ?
jamm0r
Ik wacht op de release
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Dus ben benieuwd hoe het afloop, maar zoals jij zegt is het niet zo leuk
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
ik was zo hoopvol, 2cd's voor 1 3d shooter was nog niet vaak eerder vertoond, ik verwachtte toch minstens 60 uur gameplay.
affijn, wachten dus op de add-on pack. hopen dat dat wat is, minstens 15 uur gamen moet 't zijn !
al met al wel een pr8ig spel !
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
DOC.
DOC.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Zit alleen een mooi filmpje bij tijdens het opstarten, voor de rest helemaal geen filmpjes.Op dinsdag 22 januari 2002 20:45 schreef DMaarten het volgende:
Waarom is het spel eigenlijk 2 cd's als het maar zo kort is? Of zitten er zoveel gerenderde filmpjes in dan
Als ik de strategie van EA bekijk denk ik dat er over een half jaar ofzo een extra missie pack word geintroduceert.
Ik vind het ook ZWAAR
Ik d8 dat ik op de helft was.
Ik had het spel slechts 2 dagen en toen was ik alweer klaar.
Maar ik kan Omaha beach maar niet vaak genoeg spelen
The End
Verwijderd
Verder is dit spel rete gaaf
Verwijderd
Of de ardennenOp woensdag 23 januari 2002 10:39 schreef Rino het volgende:
Ik had op zijn minst een strakke outro verwacht. Nu helemaal nix. Maar wachten op een add-on .Ik hoop dat er dan operatie Market-Garden inzit. Lekker raggen in Arnhem en omstreken.
Verder is dit spel rete gaaf. Beetje kort , maarja
Maar als ik het goed begrijp zit ik dus al sinds gisteren vast 1 minuut voor het einde van het spel. Ik leg namelijk ieder keer het loodje wanneer je naar buiten moet rennen vanuit die (mosterd)gasfabriek, ik heb maar 43 health en zodra ik m'n koppie om de hoek steek wordt tie eraf geschoten door 4 duitsers met sturmgewehren...
Waar moet je trouwens naartoe rennen? Moet je soms om die trein heen rennen?
Verwijderd
Je moet de trein in.Op woensdag 23 januari 2002 10:49 schreef Celtic het volgende:
[..]
Of de ardennenlijkt mij ontzettend wreed.
Maar als ik het goed begrijp zit ik dus al sinds gisteren vast 1 minuut voor het einde van het spel. Ik leg namelijk ieder keer het loodje wanneer je naar buiten moet rennen vanuit die (mosterd)gasfabriek, ik heb maar 43 health en zodra ik m'n koppie om de hoek steek wordt tie eraf geschoten door 4 duitsers met sturmgewehren...
Waar moet je trouwens naartoe rennen? Moet je soms om die trein heen rennen?
Aan de voorkant zit ergens rechts geloof ik een open wagon met andere allied soldiers erin.
En dan zegt 1 van de allies>>> Would you look at that.
En dan staat er heel drood.
The End!
Verwijderd
tering! heb je er 20 uur over gedaan?Op dinsdag 22 januari 2002 20:01 schreef Mad-Cow het volgende:
ik heb MOH:AA net 2 en een halve dag gespeeld (denk zo'n 20 uur of zo), en na het opblazen van die mosterdgas fabriek stond er ineens heel slap "The End" in beeld.
Ik KAN bijna niet geloven dat zo'n geweldig spel ineens afgelopen is, en dan nog zo slap ook.the end
is het echt zo, hebben jullie dat dus ook ?
jamm0r
en ja, ik vond het einde ook een beetje slap. ik had een spactaculair filmpje verwacht ofzo
RTCW speel je in gemm. 5 uur uit.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
als je een mosterdgasfabriek opblaast
misschien moet je die fabriek wel helemaal niet opblazen?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
mosterdgas...dan ga je tog levend koken?
naja, om uit die fabriek te komen is nog best lastig, als je neit weet dat er health achter zo'n tafeltje ligt...
ik vond de tekst: "would you look at that" anders best we lgaaf klinken, de tekst "The End" zag er ook wel goed verzorgde uit en de credits waren helemaal koel. goed einde tochOp woensdag 23 januari 2002 11:29 schreef MrFreeman het volgende:
[..]
tering! heb je er 20 uur over gedaan?
en ja, ik vond het einde ook een beetje slap. ik had een spactaculair filmpje verwacht ofzo
beetje kort, slecht einde
Verwijderd
Nee, alleen je longen verbranden een beetje, verder nietsOp woensdag 23 januari 2002 11:44 schreef MrFreeman het volgende:
mosterdgas...dan ga je tog levend koken?
...
Verwijderd
Verwijderd
Ja, tenzij je filter op is natuurlijk, want dan krijg je het nog steeds erg benauwd.Op woensdag 23 januari 2002 12:48 schreef MrFreeman het volgende:
maar dat is dus int echt ook tegen te gaan met een gas masker? (een die helemaal afsluit off course)
GelulOp woensdag 23 januari 2002 11:39 schreef Dinictus het volgende:
20 is nog best veel toch?
RTCW speel je in gemm. 5 uur uit.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ik deed er 7 uur over en heb nog 5 medailles in de wacht gesleept
Ga niet meteen met soort woorden smijten....Op woensdag 23 januari 2002 12:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gelul
Zelf speel ik niet eens snel: neem de tijd voor levels en ik heb exact 5:02 uur over heel RTCW gedaan.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Aliens vs. Predator 2 - 2 cd's (15 uur)
American Mc. Gee's Alice - 2 cd's (15 uur)
Red Faction - 2 cd's (10 uur)
Dus zo gek vind ik het nog niet. En zeker niet al deze spellen ben je even lang mee bezig. En MOHAA kan je in 10 uurtjes uitspelen. Maar probleem is dat de eisen van gamers gewoon hoger worden. Wij willen meer detail in levels, meer effecten, betere textures en hoog kwaliteits geluid, een hele zooi multiplayermaps etc. en het wordt steeds moeilijker om dit allemaal op 1 of 2 cd's the persen. Tevens is lengte van een spel heel relatief he. Je kan zo wat kamers bijbouwen met een hele zooi vijanden en je bent er weer een uurtje langer mee bezig, maar wordt het spel dan beter? en voor je gevoel langer?
maar ik vind de manier van eindigen in deze MOHAA wel heel erg zwak ja. Ik had ook misschien wel graag wat verbanden tussen de missies gezien. Dat je bijvoorbeeld gehaald werd door gasten en achter in een truuk moest stappen, daarna live een debriefing bij kon wonen waarna je weer naast iemand in een truck ging om daarna naar de volgende plek te gaan. Of in een vliegtuig etc. Geeft zoveel meer sfeer. En op het einde een debriefing met de slotwoorden "but war ain't over yet".. ofzoiets. En dan een datadisk. Smaakt iig naar meer.
Dat is de Gametijd, niet de tijd die je er zelf over doet schat.Op woensdag 23 januari 2002 14:11 schreef Dinictus het volgende:
[..]
Ga niet meteen met soort woorden smijten....
Zelf speel ik niet eens snel: neem de tijd voor levels en ik heb exact 5:02 uur over heel RTCW gedaan.
jah joh, jij bent gewoon zo slim dat ik je niet begrijp denk ik.Op woensdag 23 januari 2002 16:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is de Gametijd, niet de tijd die je er zelf over doet schat.
Ik bedoel het is toch duidelijk: gametijd en: "de tijd die er zelf over doet" (naar je monitor kijken en niet spelen ofzo?)
Verwijderd
tromroffel...... vervolg......
er komt gewoon een vervolg... (dacht je dat WOII ook eindigde bij die mosterdgas fabriek?)
Verwijderd
ow ow.... beter opletten bij geschiedenisOp woensdag 23 januari 2002 16:43 schreef thesith het volgende:
ja
Verwijderd
Verwijderd
Misschien was het beter om er een missie bij te doen, en daarna het end, maar die missie wel gebaseerd op het einde van het spel.
Verwijderd
ik hoop neit dat we daar dan weer x aantal jaren op moeten w88Op woensdag 23 januari 2002 16:38 schreef Nosfer@tu het volgende:
tis heel simpel hoor... waarom het zo'n abrupt einde heeft....
tromroffel...... vervolg......
er komt gewoon een vervolg... (dacht je dat WOII ook eindigde bij die mosterdgas fabriek?)
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.