Numark cdn 34s of Denon 2100 F

Pagina: 1
Acties:

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik wil nieuwe dubbele cd-spelers gaan kopen. (ben nu in het bezit van de Numark cdn 24)

Ik zit een beetje te twijfelen tussen bovenstaande cd spelers... Zouden jullie me wat kunnen vertellen over de ervaringen met deze cd-spelers? T'is namelijk een bak geld wat ik ga uitgeven en ik wil niet bedrogen uitkomen.

P.S. 2500 gulden is de max van het budget!

Systeem | Strava

• Funk414
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01-2022
Ik heb vroeger een DN 2500F gehad en ik vond het echt een geweldig apparaat. Later kreeg ik Pioneer CDJ 500's (ik draaide voor pioneer dus kreeg ik een heel setje thuis met een DJM 500) en ik heb de Denon altijd nog beter gevonden. Hij voelde zo goed aan. Alleen al de soft touch knopjes... Ik heb echt een hoge pet op van de Denon cd-spelers, ze zijn ook ontzettend robuust en je kan ze altijd gemakkelijk weer verkopen, op die ik had heb ik zelfs winst gemaakt door hem weer door te verkopen. Je kan dus op zoek gaan naar een 2dehands maar koop geen afgeragte dingen. Ik heb verder geen ervaring met Numark produkten. Ga voor de Denon.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
numark, zijn wat goekoper in onderhoud, vraag maar aan misterdon.

• Brakkie
  • Niet online
Hoe zit dat dan met dat onderhoud? Bij die van mij helpt dat misschien ook nog wel dan.

Systeem | Strava

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
laser vervangen bij een denon kan nogal wat geld kosten (800 gulden)

• Brakkie
  • Niet online
Whooooooooooot, en bij een numark? of vraag ik nu teveel.

Systeem | Strava

Verwijderd

150 piek ofzo, maar inderdaad, vraag aan don :)

Verwijderd

Persoonlijk zou ik voor Numark gaan.

Ten eerste heeft die als ik me het goed kan herinneren wat meer functies dan de 2100F van Denon. Zo niet, dan laat mijn geheugen mij even in de steek ;)

Maar daarnaast ben ik ook erg tespreken over de degelijkheid van Numark. Die vindt ik stukken beter dan die van Denon (eigen ervaringen). Ook het vervangen van het loopwerk is bij Numark een stuk goedkoper, en tevens kun je dit zelf doen.

Ik weet trouwens niet of Denon dit al verbeterd heeft, maar vroeger kon je niet met het wheel pitch benden, maar kwam je automatisch in cue search terecht. Als ik ergens een hekel aan had.... : /

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Even een 2600 F uitgeprobeerd. Ik werk veel met de Jogdial en die vind ik veel te gevoelig bij de denon. Gaat een Numark 34S worden denk ik.

I'll be back

Pagina: 1