Win TV Go ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 21:19

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Iemand ervaringen met dit kaartje? Ik ben van plan om dit kaartje te gaan kopen.

Het is niet de bedoeling dat ie mijn tv moet gaan vervangen, maar dat ik gewoon een beetje TV kan kijken tijdens het surfen ofzo, of een keer een stukje recorden.

Is de kwaliteit nog een beetje ok? Iemand screenies? Slechte ervaringen? Tell me! :P

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
schopje

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Prima kaart, overweeg alleen eens of je niet voor die paar centen meer de stereo versie wilt of misscien wel de DD aangezien deze kaart wel een paar jaar mee zal gaan.
De theatre kost rond de 150-160 dacht ik..de gewone PCI stereo rond de 110? (euro)

Hoe dan ook..ik had eerst de Go of een versie daarna (mono) en ben erg blij dat ik nu stereo geluid heb, beeld is bij beiden heel erg ok.

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

als ie werkt is het een fijne kaart. Ik krijg moeilijk het voor elkaar om stereogeluid, een willekeurige tv-software en capturing (stereo) ervan draaiende te krijgen.
Ik heb het geluid van de hauppage door gelust naar mijn audio-kaart (aux) maar het instellen ervan is hopeloos. Tips zijn dus welkom (ps ik heb een theatre en had een tv-go, theatre omdat ik het geluid uit de kabel moet halen nu, vroeger uit een stereo-vcr, dus apart van het beeld toen had ik btw geen problemen)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb heb het geluid van m`n Theatre binnen (kast) doorgelust..heb ik de line-in van de Audigy nog vrij.
Alles werkt prima..enige nadeel is het storende gekraak tijdens het zappen..heb ik al een een mailtje over gestuurd naar Hauppauge..die onderkennen het probleem en zeggen er mee bezig te zijn :7

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Ik heb hem ondertussen besteld :) Ben benieuwd :)
Pagina: 1