laptop accu, waar kan ik dat spul nog krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022
Hey, nu heb ik eindelijk m'n laptop weer gefixed, maar m'n beide accu's die ik nog heb liggen voor het ding werken niet meer, dus het laptop-achtige is er vanaf.

Nu heb ik een Compaq LTE 5000 welke accu's gebruikt van serie 2881 (deze is alleen te gebruiken voor compaq computers met model 2880x staat op de accu).

Nu ben ik dus op zoek naar zo'n accu, of misschien iets anders waarmee ik er alsnog een portable computertje van kan maken.

Iemand enig idee waar ik het nog kan kopen?

Verwijderd

Misschien ff zoeken naar mensen die zo'n Compaq LTE hebben die ook niet meer werkt ( zijn er zeker, heb er pas nog gezien in V&A ) en dan daar ff de batterij van regelen. Als je het via Compaq wil doen dan zal dat ook wel gaan, alleen betaal je je dan blauw waarschijnlijk (spares zijn duuuur)

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:52
je zou het eens kunnen proberen op beurzen. Misschien hebbie mazzel en staat e zo'n gast die verrote laptops wegdoet voor 5 piek of zo. Zit er vast wel 1 tussen waarvan de accu het nog wel doet

Verwijderd

wat te denken van Comprak zelf???? |:(

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op dinsdag 22 januari 2002 22:21 schreef fmercury het volgende:
wat te denken van Comprak zelf???? |:(
Zo'n batterij is erg duur, mijn pa wilde eens een nieuwe batterij kopen voor zijn Acernote (nimh accu) kreng was meer dan 450 gulden.

en voor een Li-ion batterij betaal je volgens mij nog veel meer.