Toon posts:

pc'tje samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heej tweakers ik wou ff vragen of jullie misschien wisten wat ik moet kopen als ik een pctje ga samenstellen de maximale prijs is 1100€ en de dingen met een x ervoor staan al vast mag er van alles bij verzinnen

amd athlon xp 2000+ x
soltek sl45drv-5 x

dit was het eigenlijk zouden jullie er wat bij kunnen verzinnen :) voeding enz graag ook

Verwijderd

hmm hier is een topic voor

Verwijderd

slotje

Verwijderd

Topicstarter
ow sorry dan maar weten jullie er iets bij??? kast staat trouwes ook vast greetingzzz

Verwijderd

UTFS en gij zult vinden!

http://gathering.tweakers.net/forum/find

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
met dat begin heb je wel een krap saldo |:(
Ati radeon 8500
geheugen
HD
Geluidskaart
Netwerkkaart
monitor
boxen :P
nu mag jij >:)

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

jij gaat een pc-tje samenstellen van max. 1100 euro en je wilt zo'n 400 uitgeven aan je proc? :?

Verwijderd

misschien is er wel een vrachtwagen ergens die die spullen voor een prikkie laat vallen :+

Verwijderd

[b]Op dinsdag 22 januari 2002 19:31 schreef DARKNOAH

amd athlon xp 2000+ x
soltek sl45drv-5 x

dit was het eigenlijk zouden jullie er wat bij kunnen verzinnen :) voeding enz graag ook
dit is bijna al je hele budget he :D

Verwijderd

Topicstarter
jep helaas wel ;( maar moet toch wat he ja maar behalve die kast de proc en de mobo hoeft er nie veel bij hoor ma wa voor 3d kaartje en misschien nog hardschijf :)

Verwijderd

1) gebruik leestekens
2) je soltek moederbord staat niet in de Pricewatch |:(
3) je kan zelf zoeken in Pricewatch voor onderdelen
4) slotje dus

Verwijderd

hier zijn verschillende topics voor !
[topic=386224/1/50]
en ook nog eentje voor 'hoe is dit systeem' (kan het niet zo snel vinden ;)

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Op dinsdag 22 januari 2002 19:41 schreef DARKNOAH het volgende:
jep helaas wel ;( maar moet toch wat he ja maar behalve die kast de proc en de mobo hoeft er nie veel bij hoor ma wa voor 3d kaartje en misschien nog hardschijf :)
zeg dan ff wat je wel nodig hebt. ik proef hier namelijk uit dat je al een monitor hebt? duidelijkheid graag.

Verwijderd

misschien harde schijf ja, en misschien geheugen en misschien ook wel een floppy en wellicht nog een cdrommetje.. :+

• Gertjan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 22:04

Gertjan

mmmm, beer...

Ehm, volgens mij ben je, zeker als je ook nog een goede 3dkaart wil je hele budget al kwijt. Monitor hoeft er niet bij? Daar ben je anders ook zo een paar 100 Euro aan kwijt. Harde schijf kost je minimaal 100 Euro. En de kast natuurlijk, maar die stond al vast zei je. Zal ook wel niet gratis zijn... Geheugen natuurlijk ook, en dat is tegenwoordig ook niet gratis meer ...

Als je echt voor dat geld een nieuwe pc wil hebben kun je misschien beter een Duron kopen ofzo met een Geforce2 ofzo, ben je een stuk goedkoper uit...

Just my 2 cents, Gertjan

Verwijderd

Topicstarter
nee kheb eigenlijk al kijk ik zal het eens uitleggen: >:) ik had al een nice pc tje ja nou nice p3 450 mhz tnt 2 maar nou heb ik van m'n pap geforce 2 ti gekregen trouwes die gaat ook nog wel ff mee denk maar ik wou dus een nieuwe mobo + proc dus die had ik al verkocht en daar ga ik dus die amd athlon xp 2000+ en soltek sl45drv5 inzetten maar ik heb maar un 8 gig harde schijf dus die zou ik misschien ook wel moeten upgraden maar weten jullie nog dingen daarbij die ik er gewoon hard bij zo moeten hebben ??? bij voorbaat dank ;)

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
reepje 256mb erbij ofzo..

Verwijderd

Topicstarter
ojah kneem er ook 265 mb geheugen bij (2100 dan-elec)

Verwijderd

Topicstarter
en da soltek mobotje is ook nog nie uit hoor :( maar komt er aan

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op dinsdag 22 januari 2002 19:46 schreef Ali_Illegali het volgende:

Just my 2 cents, Gertjan
je naam hoeft echt niet onder elke post hoor, als iemand die wilt weten zoekt 'ie m wel op in je profiel ;)

check ff de FAQ/mededelingenforum, dat scheelt zeg maar :P

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op dinsdag 22 januari 2002 19:49 schreef DARKNOAH het volgende:
ojah kneem er ook 265 mb geheugen bij (2100 dan-elec)
je bedoelt 256mb ram (zie mijn zelfde post net 2sec voor de jouwes..) ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry maar denk dat ik het al ongeveer weet maar het enigste nog wat voor harde schijf mag niet duurder als 200€ zijn wat raden jullie aan??

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
kijk dan gewoon naar een leuke maxtor schijf bij pricewatch
...
kun je dat niets zelf???

Tweakers Discord

Verwijderd

Topicstarter
jweeeeeellll maar welke vinden jullie het beste

Verwijderd

Topicstarter
al gevonden toch bedankt iedereen :7

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

PC'tje samenstellen kun je zelf wel :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.