Als je onder aanvullende eigenschappen kijkt kun je heel veel opties aanpassen van je Nvidia videokaart. Maar ik zit daar nooit aan. Kun je hier nog performance uithalen of iets aanpassen ofzo. Of moet je er alleen aan zitten als er iets mis is met je systeem.
Nope, je kan er je performace er redelijk mee omhoog krikken. Kijk maar eens naar utilities zoals NVMax of Geforce Tweak Utility, deze maken tweaken van deze instellingen makkelijk.
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Verwijderd
Wat voor mij een enrome performance boost heeft opgeleverd (in CounterStrike onder Windows 2000/XP) is om de "Vertical Sync" onder "OpenGL settings" naar "always off" te zetten...
CS bleef bij mij nl. hangen op 60 FPS, en na deze wijziging haalde hij zonder enkel probleem de 100 FPS
en meer dan 100 FPS schijnt geen zin te hebben
CS bleef bij mij nl. hangen op 60 FPS, en na deze wijziging haalde hij zonder enkel probleem de 100 FPS
hahaha
een mens kan hoogstens 60fps zien
Dus boven de 60 heeft geen nut
Maar is natuurlijk wel tof om tegen je vrienden te vertellen
Vraag me alleen af of het kwaad kan voor je monitor??
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Ikl merk echt het vershchil wel tussen 60 of 90 Fps p/sec , het voeld gewoon lekkerder aan.
pffff jij zit er flink naast mbt tot geen nut vasn meer dan 60 fps. Maar als jij het verschil niet weet tussen fps en hz (Blijkende uit je zinsnede "kwaad kan voor je monitor") dan adviseer ik je om je toch eens wat meer in de materie te verdiepen voordat je hier onzin gaat uitkramen.Op dinsdag 22 januari 2002 19:24 schreef justifire het volgende:
hahaha
Komt doordat je minium framerate ook hoger ligt waardoor je geen dips meer krijgt tot onder de waarneembare grens.Op dinsdag 22 januari 2002 19:26 schreef Shaggy16 het volgende:
Ikl merk echt het vershchil wel tussen 60 of 90 Fps p/sec , het voeld gewoon lekkerder aan.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Pagina: 1