Op donderdag 24 januari 2002 23:11 schreef Sn3akz het volgende:
[..]
Is wel een discussie waard.. Ik denk persoonlijk dat je meer heb aan de BPM controller:
Je compu met Mp3 (alleen gebackupped van je LP's + CD's natuurlijk) kan je flexibeler inzetten.. Je kan 1 flightcase maken met een 19" kast en een monitor + mengpaneel + controller.. En dan hoef je geen platenkoffer mee te nemen.
Je kan als je het echt goed wil doen ook nog een DMX-PCI kaartje erin prakken en op de 8rgrond (of DualHead kaartje) het licht laten sturen.. wh0000t

Ik ga maar eens sparen
edit:
Ik sta af en toe versteld van me eigen ideeën
Mwa, kdenk dat je dan beter een MIDI paneel kan pakken, meer functies en volledig instelbaar + maakbaar!!! Zie onder: (sorry voor de gruwelijke layout vern**king)
Ik ben hier bezig met een nieuwe, zelf gebouwde, 19" midi controller. Speciaal voor tractor (want ik vind BPM studio echt een

programma). Hierop zou je eventueel nog een hele hoop schuiven, knoppen en schakelaars kunnen maken in een apart DMX gedeelte en daarmee visualdmx aan sturen (wordt wel erg veel werk, muziek + DMX! Maargoed)
Ten eerste ben je 100000x goedkoper uit, want zown BPM controller is makkelijk 2000 euro. Zown standaard midi mengpaneel als ik hierboven heb staan (die foto dan he) was maar 150 piek en heeft 10000x meer functies (en je kunt ze allemaal instellen, 2 banken dus reken maar uit: 16 faders, 16 pots, 1 master, 32 buttons en nog heel wat zooi aan de zijkant!)
Sorry, maar ik verklaar je - als je een BPM controller koopt - vanaf nu GEK!