Toon posts:

3,5 Floppy Station voor Laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een P133 (met 12,0 GB en 48 MB RAM) laptop van Texas Instruments. Gewoon een ideaal ding voor school.
Maar nu is mijn floppystation kapot.

Heeft iemand enig idee waar ik zo'n losse laptop 3,5 inch station kan kopen?

Indien ik een adres gevonden heb, kan ik deze dan ombouwen (alle kapjes etc.) zodat die standaard in mijn laptop past?

Tis namelijk best lastig werken zonder zo'n ding (bootfloppies etc.).
Ik wil nl. Linux installeren op m'n laptop en ja via het netwerk kan wel, maar ik wil gewoon ff m'n floppy station terug. (hoe lullig dit ook klinkt)

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08 19:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Kan alleen met een speciale TI diskdrive vermoed ik zo.

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er niet van die standaard floppy stations. FF de kapjes eraf monteren. En dan er weer in plaatsen?

Sorry b.t.w. voor die post

Verwijderd

heb je USB op dat ding ?? (twijfel ik een beetje aan gezien de specs), anders zou een USB floppydrive een oplossing zijn wellicht...

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb er geen USB op zitten. Ik beschik wel over een LAN-kaart. Dit werkt ook allemaal wel.

Indien ik een ander besturingssysteem wil installeren is het booten van flop toch wel aardig makkelijker.

Ik gebruik momenteel Windows 98. Ik wilde graag ook Linux Mandrake erop zetten. Iemand een methode om dit op een andere simpele methode te doen...?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou zeggen neem eens contact op met Texas instruments of kijk eens in de rommelbakken op beurzen en dergelijke.
Pagina: 1