Werkt dit nou wel of niet ?

Pagina: 1
Acties:

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 07:47

Roel

screen -x addict

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://roel.ath.cx/zooi/switch.PNG
't gaat over het opzetten dan een netwerkje met switches, en mijn idee is om het te doen met de blauwe lijnen.

Maar de mensen die ook meehelpen willen ook nog die rode lijn trekken.
Omdat het gewone switches zijn gaat dat toch helemaal fout :?

dat denk ik omdat het een 'ster-netwerk is, en dit is niet echt een ster :)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Verwijderd

Het lijkt nu veel op een ring network maar daar worden speciale hubs switches voor gebruikt. Ik weet niet wat voor switches het zijn maar volgens mij heb je hier niet genoeg uplinkpoorten voor, tenzij het dure apparaten zijn? En het redundant wel bouwen.

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 07:47

Roel

screen -x addict

Topicstarter
Het zijn gewoon 'goedkope' switches die dan niet kunnen nee...

Dat wordt dus een schaar meenemen als ze gekke plannen krijgen.. :)

Thanx

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Verwijderd

Moet op zich wel gaan als je een cross cable gebruikt, zie er alleen het nut niet van in.

Een ring of een ster netwerk wordt niet bepaald hoe je iets aansluit, het is een hele andere techniek en apparatuur.

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-08 11:47

McMiGHtY

- burp -

die rode kabel moet je niet gebruiken, alleen van de hoofd hub 2 lijntjes trekken naar de andere

van de 2 onderste dan in het uplink poortje een gewone UTP naar een poortje op de bovenste hub

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Dit doen is hetzelfde als een vergiet onder je reet zetten: De drol weet niet uit welk gat ie moet :)

Met normale switches gaat dit zeker mis :) gewoon 1 backbone (switch) en voor de rest door switches en clients d'r op.. Servers kan je ut beste op de backbone-switch zetten
Pagina: 1